در آیین تجلیل آتش نشانان استان تهران

آتش نشانی شهرستان قدس رتبه نخست استان را کسب کرد

۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۳:۰۹:۱۵
کد خبر: ۳۲۴۱۲۰
آتش نشانی شهرستان قدس رتبه نخست استان را کسب کرد
شهردار قدس با تبریک روز ملی آتش نشانی و ایمنی از کسب رتبه نخست سازمان آتش نشانی شهرداری شهرقدس در استان تهران خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران ،محمد صادق کولیوند  شهردار شهر قدس در گفتگو با خبرنگار برنا  گفت: در آیین یادمان و تجلیل از آتش نشانان استان تهران که روز یکشنبه در استانداری تهران برگزار شد، سازمان آتش نشانی شهرداری قدس موفق شد رتبه نخست را بین تمام سازمان های آتش نشانی شهرهای استان تهران کسب کند.

وی افزود: با وجود اینکه سازمان آتش نشانی شهرقدس از کمبود نیرو و تجهیزات رنج می برد ولی با جانفشانی های بی مثال پرسنل زحمت کش این سازمان، شهر از لحاظ ایمنی وضعیت مطلوبی دارد و به همین دلیل است که این سازمان رتبه برتر استان را کسب کرده است.

وی ادامه داد: هر جامعه شهری امنیت خاطر و رفاه جانی و مالی خود را مدیون حضور و جانبازی شبانه روزی آتش نشانان جسور و متعهد خود می باشد. از این رو، بر خود وظیفه می دانم، این روز ویژه را صمیمانه به دریا دلان واحدها و سازمانهای آتش نشانی و ایمنی سراسر کشور تبریک بگویم و بر همت و جانفشانی خالصانه این عزیزان، ادای احترام بنمایم و تندرستی و سرافرازی همواره برای ایشان از خداوند بزرگ خواستار باشم.

IMG_0306

رئیس شورای اسلامی شهرقدس نیز ضمن تبریک روز آتش نشانی و کسب رتبه نخست سازمان آتش نشانی شهرقدس در استان تهران، گفت: هفتم مهرماه به نام «آتش نشانی و ایمنی» نامگذاری شده است. در واقع این روز بهانه ای است تا به گرامیداشت انسان هایی بپردازیم که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش ما می گذرند تا بتوانیم در امنیت زندگی کنم.

خدابخش محمدزاده پودینه افزود: آتش‌نشانان در دشوار‌ترین شرایط جان خویش را در کف می‌نهند و با ایثاری ستودنی برای حفظ جان و مال مردم می‌کوشند که این موضوع شغل آتش‌نشانی را به شغلی شریف و مقدس تبدیل کرده است، آتش‌نشانی شغل شریف و ارزشمندی است که با فداکاری و از خودگذشتگی و ایثار عجین شده است و بی‌شک خدمات این عزیزان در لحظات حساس حوادث، هرگز از یاد و خاطره نجات‌یافتگان از حادثه زدوده نخواهد شد.

وی ادامه داد: کسب رتبه نخست آتش نشانی شهرقدس در بین تمامی سازمان های آتش نشانی استان با وجود تمام مشکلات از جمله کمبود نیرو و تجهیزات نشان از لیاقت و از جان گذشتگی پرسنل خدوم این سازمان است که بنده بر خود لازم می دانم که این افتخار را به تک تک این عزیزان تبریک بگویم و از همه آن ها قدردانی نمایم.

گزارش:اکرم کشاورز افشار

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز