چاووشی در نشست مشترک ستاد انتخابات :

انتخابات،زمینه ساز تجدید مشروعیت سیاسی نظام است

۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۴:۰۰:۱۴
کد خبر: ۳۲۵۰۶۵
انتخابات،زمینه ساز تجدید مشروعیت سیاسی نظام است
معاون سیاسی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت:فعالیت اصلی ستاد انتخابات استان تهران به دوش پنج کمیته ستاد است .این کمیته ها خدمت به برگزاری انتخابات را که زمینه ساز تجدید مشروعیت سیاسی نظام است، به عهده دارند.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران ،سیدشهاب الدین چاوشی در نشست مشترک ستاد انتخابات استان تهران با اعضای کمیته های پنج گانه انتخابات استان با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:‌یکی از نگرانی های ما این است که گاهی افرادی که می خواهند در انتخابات شرکت کنند گذشته کشور را مورد انتقاد قرار می دهند و با سیاه نمایی در صدد امتیاز طلبی حرکت می کنند.

وی افزود:‌اگر حجم تبلیغات در آستانه انتخابات علیه کلیت نظام باشد نگران کننده است.

 

چاوشی با اشاره به اینکه عرصه انتخابات عرصه رقابت است گفت: با مدیریت رسانه ای و کار قضایی می توان رقابت انتخابات را پر رنگ نشان داد که به عهده کمیته های مسئول در ستاد انتخابات است.

معاون سیاسی استاندار افزود: افرادی که می خواهند برای اثبات خود در انتخابات اقدامی کنند منعی وجود ندارد به شرط آنکه نشر اکاذیب نکنند. 

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت:‌دولت ها قابل نقد هستند اما باید چارچوب قانون را در نظر داشت که در این زمینه کمیته های حقوقی  و ستاد پیشگیری در ستاد انتخابات استان می توانند کمک کند.

وی با اشاره به فعالیت کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان تهران گفت:‌ استان تهران در انتخابات پیش رو به عنوان یکی از 9 منطقه ای است که سیستم جدید انتخابات قرار است در آن محقق شود و لازم است آموزش های لازم در حوزه تکنولوژیک و فنی ارایه شود.

وی ادامه داد: باید اطمینان پیدا کنیم که انتخابات استان تهران با همه امکانات و تجهیزات فنی به خوبی برگزار شود 
به گفته چاوشی،ستاد انتخابات استان تهران مسئولیت کلی انتخابات استان را به عهده دارد و امنیت و انتظامات انتخابات تحت نظر این ستاد است.
وی با اشاره به فعالیت کمیته حراست و استعلامات در ستاد  گفت:‌این کمیته با فعالیت اصلی پیگیری امور مرتبط با ستاد انتخابات فعال است.
رییس ستاد انتخابات استان تهران در پایان عنوان کرد:‌فعالیت اصلی ستاد انتخابات استان تهران به دوش پنج کمیته ستاد است .این کمیته ها خدمت به برگزاری انتخابات را که زمینه ساز تجدید مشروعیت سیاسی نظام است، به عهده دارند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز