در راستای نیل به اهداف آموزشی؛

استاژ فنی کاتا استان تهران برگزار شد

۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۷:۰۵
کد خبر: ۳۲۵۶۸۲
استاژ فنی کاتا استان تهران صبح امروز جمعه 10 مهر ماه به مدرسی محمد علی مردانی در مجموعه ورزشی بافت آزادی برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، همگام با اهداف اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در راستای توسعه آموزش در سطح استان و با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی متولیان کاراته پایتخت یکدوره استاژ فنی کاتا زیر نظر مدرس بین المللی کشورمان امروز جمعه 10 مهرماه در مجموعه ورزشی بافت آزادی برگزار شد.

عطایی رئیس هیئت کاراته استان تهران در همین خصوص به خبرنگار برنا  گفت: برگزاری دوره های آموزشی به منظور بالابردن سطح فنی کاراته کاهای پایتخت از جمله برنامه های پیش روی این هیئت است و با برنامه ریزی های صورت گرفته به صورت منظم در سطح استان در حال برگزاری است.

وی افزود در راستای رسیدن به اهداف اداره کل ورزش و جوانان و مدیر کل ورزش تهران که توجه ویژه ای به بحث آموزش در سطح استان دارند، دورهای آموزشی منظمی را برای شش ماه دوم سال برنامه ریزی کرده ایم که اولین دوره آن مختص داوران کاتا به میزبانی باشگاه بافت آزادی امروز برگزار شد.

وی از حضور محمد علی مردانی مدرس بین المللی و سرپرست دبیری فدراسیون در این دوره به عنوان یک امتیاز برای کاراته پایتخت یاد کرد و افزود: جای بسی خریندی است که یکی از بهترین مدرسین آسیا و سرداور جهانی کشورمان آموزش این دوره را برعهده داشت و تجربیات خود را در اختیار نسل جوان یرار داد.

عطایی در خاتمه افزود به یاری خداوند و با حمایتهای مسئولین فدراسیون اولین دوره آموزشی این هیئت در نیمه دوم سال با حضور بیش از 50 داور و علاقه مند به کاتا در منطقه غرب تهران برگزار شد و در آبان ماه مرحله دوم این کلاس در یکی دیگر از مناطق استان برگزار خواهد شد.

نظر شما