برگزاری افتتاحیه ششمین دوره المپیک سیزم

ششمین دوره المپیک سیزم با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شد

۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۰:۴۹
کد خبر: ۳۲۵۷۳۳
مراسم افتتاحیه ششمین دوره مسابقات المپیک نظامیان جهان سیزم با حضور بیش از 130کشور دنیا و با شرکت بیش از 8000شرکت کننده، در استادیوم مونگ یانه برگزار شد

به گزارش خبر گزاری برنا ، مراسم افتتاحیه ششمین دوره مسابقات المپیک نظامیان جهان سیزم با حضور بیش از 130کشور دنیا و با شرکت بیش از 8000شرکت کننده، صبح امروز 10مهرماه در استادیوم مونگ یانه برگزار شد تا این مسابقات به صورت رسمی آغاز شود.

در این مراسم که مقامات بلند پایه سیزم و کشور کره جنوبی حضور داشتند، پس از برگزاری برنامه های مختلف، رژه تیم های شرکت کننده برگزار شد و در پایان با روشن شدن مشعل این رقابت ها، مسابقات به صورت رسمی آغاز شد.

گفتنی است کاروان ورزشی ایران در هشت رشته ورزشی والیبال،کشتی آزاد و فرنگی، تکواندو، جودو، تیراندازی، تیروکمان، دوومیدانی و دوچرخه سواری در این مسابقات شرکت کرده است. فوادیان روابط عمومی مسابقات نظامیان جهان سیزم.

مراسم افتتاحیه ششمین دوره مسابقات المپیک نظامیان جهان سیزم با حضور بیش از 130کشور دنیا و با شرکت بیش از 8000شرکت کننده، صبح امروز 10مهرماه در استادیوم مونگ یانه برگزار شد تا این مسابقات به صورت رسمی آغاز شود.مراسم افتتاحیه ششمین دوره مسابقات المپیک نظامیان جهان سیزم با حضور بیش از 130کشور دنیا و با شرکت بیش از 8000شرکت کننده، صبح امروز 10مهرماه در استادیوم مونگ یانه برگزار شد تا این مسابقات به صورت رسمی آغاز شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز