گروسی در نشست مشترک اعضای شوراهای استان تهران:

برای رفع موانع ومشکلات شهری شورای شهر ظرفیت بالایی دارد

۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۰۴:۰۳:۳۲
کد خبر: ۳۲۵۷۸۲
برای رفع موانع ومشکلات شهری شورای شهر ظرفیت بالایی دارد
نماینده مردم شهرستان های قدس، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی در نشست شوراهای استان تهران عنوان کرد: باید از طرفیت های شورای شهر در رفع تمامی مشکلات شهری استفاده شود.

به گزارش سرپرستی خبر گزاری برنا از تهران، حسین گروسی در نشست مشترک اعضای شوراهای شهرستان استان تهران در شهر قدس ضمن تبریک عید غدیر خم و هفته پرافتخار ناجا، گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا ظرفیت بسیار خوبی در کشور هستند که متاسفانه فقط محدود به شهرداری ها شده اند در حالی که می توان از این ظرفیت در رفع تمامی مشکلات شهری استفاده کرد.

_INA7717

حسین گروسی افزود: بسیاری از مشکلاتی که در شهرها وجود دارد می توان با تدبیر اعضای شورای اسلامی شهر حل شود و دیگر نیازی به دخالت نماینده مجلس نباشد، امید است با پر رنگ تر شدن نقش شوراها در شهرها مشکلاتی نظیر مشکلات شهرقدس سریعتر برطرف شوند.

وی ادامه داد: بسیاری از این مشکلات مشکلات مدیریتی هستند و نیازی به اعتبار و بودجه ندارند زیرا هر کدام از این مسایل بارها در جلسات مختلف و با حضور مسئولان ارشد کشوری بررسی شده و به تصویب رسیده اند و می توان با مدیریت صحیح این مسایل را برطرف کرد نه اینکه وقت مسئولان شهر و استان صرف کارهای انجام شده کرد.

_INA7747_INA7666_INA7707_INA7666

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز