در چهارمین جلسه مجمع شورای هماهنگی روابط عمومی های شهر تهران انجام شد

۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۰:۲۴:۰۱
کد خبر: ۳۲۶۳۶۲
در چهارمین جلسه مجمع شورای هماهنگی روابط عمومی های شهر تهران انجام شد
تقدیر از گزارش عملکرد کمیته اجرایی و امور اعضاء به مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران ،چهارمین جلسه مجمع شورای هماهنگی روابط عمومی های شهر تهران با حضور قربانی مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران و 52 مدیر روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهر تهران با هدف ارائه گزارش کمیته های فرعی در محل کانون پرورش فکری برگزار شد.

در این جلسه قربانی با اشاره به برنامه های توسعه روابط عمومی دستگاه ها و هم پوشانی ایجاد شده طی یکسال گذشته گفت: با آغاز به کار مجمع شورای هماهنگی روابط عمومی ها و برگزاری جلسات متعدد و به منظور وحدت رویه در ایجاد نظام اطلاع رسانی و هماهنگی در اجرای سیاست های استانداری و در راستای فعالیت کمیته های فرعی، به اهداف خوبی دست یافتیم.

مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری ایجاد هماهنگی بین دستگاه ها را لازمه اصلی کمک به بدنه دولت در اطلاع رسانی عنوان کردو افزود:‌ در مدت فعالیت کمیته ها شاهد عملکرد اثر بخشی دراین حوزه بودیم و انتظار داریم تا این روند همچنان با همراهی مدیران دستگاه ها و تلاش مدیران روابط عمومی استمرار داشته باشد.

وی در این جلسه از فعالیت موثر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در مسئولیت کمیته اجرایی و امور اعضاء شورای هماهنگ تقدیر کرد.

در ادامه جلسه مشاور مدیر کل و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله گفت: کمیته اجرایی و امور اعضاء با هدف هفت گانه در توسعه فعالیت های روابط عمومی شهر تهران به عنوان نماد و الگو شهرهای کشور تشکیل شد.

پیام نظر در ادامه گفت: این کمیته با محوریت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و انتخاب 6 مدیر روابط عمومی دستگاه ها به عنوان یکی از بازوان اصلی هیئت رئیسه، همواره کوشش و تلاش کرده تا در جهت اهداف استانداری و دولت تدبیر و امید گام بردارد.
وی برگزاری 4 جلسه کمیته، میزبانی 2 جلسه هیئت رئیسه، تهیه بانک اطلاعاتی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرتهران، تهیه و طراحی آرم ویژه شورای هماهنگی، طراحی کارت عضویت، تصویب پرداخت حق عضویت برای صدور کارت، هماهنگی با ادارات مرتبط به منظور ارائه خدمات رفاهی، هماهنگی در میزبانی 2 دوره مجمع توسط بنیاد برکت و کانون پرورش فکری، راه اندازی سامانه پیام کوتاه شورای روابط عمومی و
برنامه ریزی جهت ایجاد تعاونی های اعضاء و صندوق های قرض الحسنه را از بهترین برنامه ها و عملکرد این کمیته عنوان کرد.

در پایان این جلسه اعضا ضمن ارائه نقطه نظرات و تبادل نظر در خصوص برنامه های ارائه شده، از موزه کانون پرورش فکری بازدید کردند.

shora ravabetomom2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز