آقابیک در جلسه آموزش و یکپارچگی ارسال مستندات:

هیئت ها باید در ارائه گزارش عملکرد با دقت بیشتری عمل کنند

۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۹:۰۵:۵۱
کد خبر: ۳۲۸۲۴۱
هیئت ها باید در ارائه گزارش عملکرد با دقت بیشتری عمل کنند
به گزارش سرپرستی خبر گزاری برنا از تهران ،جلسه آموزش و یکپارچگی ارسال عملکرد و مستندات ورزشی هیئت های ورزشی استان تهران با حضور دبیران و مسئولان آمار هیئت ها برگزار شد.

به گزارش سرپرستی خبر گزاری برنا از  تهران ،جلسه آموزش و یکپارچگی ارسال عملکرد و مستندات ورزشی هیئت های ورزشی استان تهران با حضور دبیران و مسئولان آمار هیئت ها برگزار شد.

در این جلسه معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، با اشاره به نقش اصلی هیئت ها در ارائه گزارش عملکرد و مشخص شدن جایگاه اداره کل در کشور گفت: متاسفانه طی سالهای گذشته شاهد بودیم که در این مسیر هیئت ها یا کم کاری کردند و یا اینکه محور برنامه ها و ارائه گزارش عملکرد به خوبی ارائه نشده که در جمع امتیازات اداره کل با نزول جایگاه رتبه بندی مواجه شده است.
وی درخصوص نقش اصلی و وظایف قانونی هیئت ها گفت: رئیس هیئت در پایتخت با رای مجمع مسئول ارتقاء ورزش است و هیچ گونه کم کاری در این زمینه پذیرفته نیست.
آقا بیک از هیئت ها خواست تا در ارسال عملکرد و اجرای برنامه ها با دقت بیشتری عمل کنند تا حق ورزش تهران تضییع نگردد و بتواند به عنوان الگو در کشور یکه تازی کند.
در ادامه این جلسه زرگر رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی درخصوص آگاه سازی و آموزش چگونگی ارسال مستندات عملکرد 6 ماهه اول سال94 با حاضرین به گفتگو پرداخت.

amozesh aghabik1

 

نظر شما