معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۵ خبر داد:

چهارمین دوره جشنواره شکوفا در غرب تهران کلید خورد

۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۲:۵۱
کد خبر: ۳۲۸۵۳۳
چهارمین دوره جشنواره شکوفا در غرب تهران کلید خورد
سید مازیار علوی از برپایی چهارمین دوره جشنواره شکوفا در منطقه با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای تفکیک و شناسایی تولیدات رسانه‌ای خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران ،سید مازیار علوی ،معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه5با اشاره به برپایی چهارمین دوره جشنواره شکوفا در منطقه اظهار کرد: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در راستای اهداف 18 گانه (سبک زندگی، هویت و مدیریت تغییرات فرهنگی) در برپایی، استقرار و نهادینه کردن ساختاری تلاش کرده است که مشارکت ضمنی مردم را چه در تصمیم سازی‌ها و چه در ابعاد اجرایی مورد ملاحظه قرار داده است.

وی ادامه داد: با توجه به میزبانی کانون موبایل در جشنواره امسال توسط منطقه 5 ، این ابزار در حوزه فرهنگی به عنوان انتقال دهنده ی داده های فرهنگی و آموزشی بسیار نافذ و قابل اهمیت است ضمن آنکه به نظر می رسد شناسایی و اطلاع رسانی تهدیدهای این ابزار از مهم ترین و ظایف این جشنواره است.

معاون شهردار منطقه ادامه داد:این جشنواره با هدف جذب و ارائه راه‌کارهای اجرایی شهر دیجیتال و جذب شهروندان از طریق ارائه برنامه‌های مبتنی بر فرهنگ الکترونیک، آشناسازی همگانی با خدمات الکترونیک شهرداری تهران بصورت بر خط (آنلاین)، تحقق زیر ساخت‌های مورد نیاز شهر الکترونیک اجرا می شود.

وی در پایان گفت: چهارمین دوره از جشنواره شکوفا در قالب خانه‌های فناوری اطلاعات و رسانه‌های محله‌های شهر تهران در کانون وبلاگ در رسانه دیجیتال، توسعه مهارتهای رایانه‌ای و گرافیک و کانون بازی‌های رایانه‌ای آغاز و تا آبان ادامه می‌یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز