نایب رئیس شورای شهر قدس:

خدمات شهری از آب‌گرفتگی معابر شهرقدس پیشگیری کند

۱۳۹۴/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۹:۰۶
کد خبر: ۳۲۹۹۷۴
خدمات شهری از آب‌گرفتگی معابر شهرقدس پیشگیری کند
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قدس گفت: خدمات شهری شهرداری شهر قدس از آب‌گرفتگی معابر این شهر پیشگیری کند

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران داود گرجی  اظهار کرد: با توجه به اینکه در فصل پاییز و در بارش نزولات آسمانی قرار گرفتیم، بنابراین حوزه خدمات شهری شهرداری شهر قدس باید با تمام امکانات در اختیار به ‌صورت جهادی نسبت با لایروبی تمامی انهار در سطح شهر مخصوصاً مسیرهای عبور آب‌های سطحی وارد عمل شود.

وی بیان کرد: این امر به این جهت است که چنانچه بارندگی شدیدی در این فصل رخ داد، شاهد آب‌گرفتگی در هیچ نقطه‌ای از شهر نباشیم.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قدس تصریح کرد: همچنین با توجه به قرار گرفتن در فصل پاییز شاهد ریزش برگ درختان در این فصل هستیم که خود یکی از دلایل عمده آب‌گرفتگی است، البته این امر در صورت عدم جمع‌آوری این برگ‌ها صورت می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: حوزه‌های مرتبط مخصوصاً خدمات شهری باید در این تنظیف با جدیت بیشتری کار کرده و همت خود را دوچندان کنند، البته حوزه عمرانی شهرداری قدس نیز باید مطالعات لازم را در راستای حل این مشکل انجام دهد و در حل این مشکل چاره اساسی را بینید.
گرجی متذکر شد: متأسفانه در شهر قدس جهت هدایت آب‌های سطحی به‌صورت کارشناسی و مطالعات لازم صورت نپذیرفته و در این خصوص در هنگام بارندگی با مشکل مواجه می‌شویم که این امر می‌طلبد در شرایط بارندگی‌های شدید خدمات شهری وظیفه خود را دوچندان انجام دهد تا قبل از مواجه‌شدن با هرگونه بحران، برنامه‌ریزی لازم را پیش‌بینی کند تا مردم دچار زحمت نشوند همچنین حوزه عمرانی شهرداری قدس نیز باید مطالعات لازم را در راستای حل این مشکل انجام دهد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز