با حضور رییس اداره بهزیستی ملارد برگزار شد:

اجرای دوره آموزشی مناسب سازی معابر و اماکن عمومی در شهرستان ملارد

۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۷:۴۲
کد خبر: ۳۳۴۰۸۱
اجرای دوره آموزشی مناسب سازی معابر و اماکن عمومی در شهرستان ملارد
دوره آموزشی مناسب سازی معابر و اماکن عمومی به منظور آشنایی و آموزش دستورالعمل مناسب سازی اماکن عمومی طبق ضوابط و مقررات و قوانین مصوب دولت در اداره بهزیستی شهرستان ملارد برگزار شد.
به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، دوره آموزشی مناسب سازی معابر و اماکن عمومی در شهرستان ملارد  با حضور مرتضی قربانی (رئیس اداره)، مهری سادات شاهچراغی (معاونت توانبخشی)،  سهیلا همزه (کارشناس مناسب سازی) و کارشناسان ادارات سطح شهرستان و با تدریس     سلطانی (کارشناس مناسب سازی بهزیستی استان تهران) برگزار گردید.
IMG_2382 
گفتنی است هدف از این کلاس ایجاد فضای مناسب جهت سهولت در تردد معلولین و حضور آنها در سطح شهرستان، استفاده از کلیه امکانات معابر، اماکن عمومی، ادارات، مکانهای آموزشی و ....  بصورت مطلوب با ضریب ایمنی بالا بوده که با استقبال بسیار خوبی از سوی شرکت کنندگان روبرو شد. 
همچنین مرتضی قربانی ضمن تشکر از حضور کارشناسان ادارات و پیگیری های آنان با بیان این مطلب که حدود سه هزار پرونده افراد معلول در این شهرستان وجود دارد، افزود: در اسرع وقت باید بستر مناسب جهت حضور و تردد معلولان در شهرستان ایجاد شود تا بتوانند در اجتماع حضور فعال داشته باشند.
شایان ذکر است با پیگیری های صورت گرفته این طرح در مراکز تحت پوشش و ستاد اداره بهزیستی شهرستان ملارد بطور کامل اجرا گردیده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز