معاون فرماندار رباط کریم:

ازتمام پتانسیل های موجود در شهرستان رباط کریم استفاده خواهیم کرد

۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۰:۴۹:۴۸
کد خبر: ۳۳۵۳۱۹
ازتمام پتانسیل های موجود در شهرستان رباط کریم استفاده خواهیم کرد
معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان رباط کریم در نشست مشترک کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و شورای بانکهای شهرستان در سالن شهید باهنر فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا درغرب تهران،امینی معاون فرماندار رباط کریم گفت: رباط کریم با توجه به پروژه های عظیم مسکن مهر در شهر پرند و آبشناسان از وضعیت خاص و ویژه ای برخوردار است.این در حالی است که محور توجه ما معطوف به زنان بی سرپرست و بد سرپرست می باشد و بیراه نیست اگر بگوئیم در صد بالایی از ساکنین مجتمعات مسکونی فوق نیز از این قشر آسیب پذیرجامعه می باشند.

وی خاطر نشان کرد: در این زمینه از مسئولین فرادست و استانی نیز استفاده خواهیم نمود.

امینی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: از آنجائیکه دین مبین اسلام توجه خاصی به کرامت انسانی دارد و بر همین اساس هم در روایات نیز ارج و منزلت بیشتری به وامهای قرض الحسنه نسبت به وامهای بلاعوض قائل شده است.و با توجه به جایگاه خاصی برای اشتغال و اشتغالزائی لذا این موضوع وظیفه ما را خطیر می کند.

معاون عمران فرماندار شهرستان رباط­ کریم تاکید کرد : متولیان امر می بایست بستر مناسبی برای اطلاع رسانی به متقاضیان تسهیلات بانکی وامهای قرض الحسنه اشتغالزایی فراهم نمایند تا این کرامت انسانی زیر سئوال نرفته و لکه دار نشود.

امینی در پایان پس از شنیدن نقطه نظرات اعضای کارگروه و تبادل نظر ، خطاب به بانکهای عاملی که متولی پرداخت تسهیلات می باشند خاطر نشان کرد : امیدوارم بانکها با ایجاد شرایطی سهل و ممتنع رضایت خاطر افراد ذینفع را فراهم نموده زیرا قصور و کوتاهی در این زمینه اسباب بدبینی مردم به نظام جمهوری اسلامی فراهم می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز