با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد:

مراسم تجلیل از خانواده خیّر و نیکوکار علاقبند

۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۰۶:۵۴:۰۸
کد خبر: ۳۳۵۸۷۲
مراسم تجلیل از خانواده خیّر و نیکوکار علاقبند
مراسم تجلیل از خانواده خیّر و نیکوکار علاقبند و بهره برداری از آموزشگاه خیّرساز زنده یاد بانو محترم علاقبند در یوسف آباد قوام از توابع بخش صفادشت شهرستان ملارد برگزار گردید.

به گزارش سرپرستی خبر گزاری برنا در غرب تهران ، مراسم تجلیل از خانواده خیّر و نیکوکار علاقبند و بهره برداری از آموزشگاه خیّرساز زنده یاد بانو محترم علاقبند در یوسف آباد قوام از توابع بخش صفادشت شهرستان ملارد با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و جمعی از اهالی یوسف آباد برگزار گردید.

در این مراسم محمد قادری تفرشی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد ضمن اشاره به آیاتی از کلام الله مجید در وصف کسانی که انفاق می کنند از الطاف خانواده علاقبند تجلیل کرد. همچنین از تمامی عوامل و دست اندرکارانی که در احداث این آموزشگاه همت گماردند تقدیر گردید.

photo_2015-11-02_16-58-35

در ادامه لیلی علاقبند دختر زنده یاد محترم علاقبند که بانی ساخت این آموزشگاه بودند در جمع حاضران گفت: لطف خداوند شامل بنده و خواهران و برادرانم شد تا بتوانیم به خواسته مادر مرحوم مان برسیم و پروژه ساخت این مدرسه را به پایان برسانیم. همچنین از احمد علاقبند دایی گرامی مان که زمین این مدرسه را در اختیار ما گذاشت تشکر و قدردانی می کنم.

سپس خیّرین نیکوکار ومسئولین در کلاس درس حضور یافتند و با دانش آموزان گفتگویی صمیمانه داشتند.

photo_2015-11-02_16-58-25

لازم به ذکر است این دومین آموزشگاهی است که توسط خاندان نیکوکار علاقبند در شهرستان ملارد احداث می شود. آموزشگاه زنده یاد بانو محترم علاقبند با 10 کلاس درس، 5 اتاق اداری و نمازخانه و آزمایشگاه در فضایی به مساحت 3000 مترمربع و با زیربنای 1086 مترمربع احداث گردیده است.

photo_2015-11-02_16-58-46

نظر شما