رئیس شورای اسلامی شهرقدس اعلام کرد:

زمین چمن استادیوم شهدای شهرقدس دومین زمین برتر ایران بعد از استادیوم ورزشی آزادی است

۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۱۶:۲۵
کد خبر: ۳۳۶۲۳۰
زمین چمن استادیوم  شهدای شهرقدس دومین زمین برتر ایران بعد از استادیوم ورزشی آزادی است
رئیس شورای اسلامی شهرقدس در جمع معتمدین این شهرستان گفت: زمین چمن استادیوم ورزشی شهدای شهرقدس دومین زمین برتر کشور بعد از استادیوم ورزشی آزادی را دارد.

خدابخش محمدزاده پودینه در دویست و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قدس که با حضور تمامی اعضا و جمعی از معتمدین شهرستان برگزار شد، گفت: استادیوم ۲۵ هزار نفری شهدای شهرقدس امسال نیز با میزبانی تیم راه آهن در مسابقات لیگ برتر کشور حضور داشت که با کیفیت بسیار خوبی که زمین این استادیوم داشته توانسته بعد از زمین چمن استادیوم آزادی رتبه دوم را کسب کند، همچنین آمفی تئاتر باغ ملی شهرستان که در غرب استان تهران بی نظیر است در مراحل پایانی احداث به سر می برد و با یاری خداوند تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

moshora4-(1)

وی افزود: انتظار ما از مردم و بالاخص جوانان تحصیل کرده ، متخصص و معتمدین محله ای این است که تعامل خود با شورا در مسایل شهر بیشتر نمایند و حتی در انجام امور ما را به صورت شفاهی و حتی کتبی مشورت دهند.

رییس شورای اسلامی شهرقدس افزود: در همین راستا اعضای شورا تصمیم گرفتند با دعوت از تعدادی از معتمدین شهر از تجربیات و نظرات این عزیزان در فعالیت های آتی خود استفاده کنند و به همین دلیل ابتدا گزارش عملکردی از فعالیت 2 سال گذشته خود به شما ارائه می دهیم و سپس سخنان شما بزرگواران را می شنویم.

وی ادامه داد: طی دو سال گذشته شورای اسلامی شهر قدس 202 جلسه رسمی داشته که در این جلسات 1553 مصوبه داشته است، کمیسیون حقوقی 86 جلسه ، کمیسیون ورزش 35 جلسه ، کمیسیون فرهنگی 73 جلسه، کمیسیون تلفیق 8 جلسه، کمیسیون زیربنایی 55 جلسه و کمیسیون برنامه و بودجه 30 جلسه داشته اند.

IMG_8809

پودینه اظهار داشت: پروژه پل ورودی شهرستان قدس که اکنون به یکی از مشکلات اساسی شهرستان و مردم تبدیل شده از سال 1388 آغاز شده این پروژه جزء پروژه‌هایی بود که اعتبارات آن باید از طریق استان تهران تأمین می‌شد و مربوط به مدیریت شهری قدس نبود، به‌هرحال با هر تمهیداتی که بود، قرارداد این پروژه بسته و پیمانکار به کار گرفته می‌شود، تا زمان آغاز به کار دور جدید شورای اسلامی شهر قدس در سال ۹۲ این پروژه پیشرفت محسوسی نداشت و روند کار به‌ صورت لاک‌پشتی پیش می‌رفت.

وی تصریح کرد: در همان بدو آغاز به کار شورای اسلامی شهر قدس در نیمه نخست سال ۹۲ نظر به اهمیت موضوع در رفع مشکلات ترافیکی که واقعاً معضل بزرگی برای مردم بود و به دنبال مراجعات مکرر آنها به این شورا، اعضا با تشکیل جلسات مختلف مصمم شدند که این پروژه با جدیت به سر‌انجام برسد و در همین راستا تاکنون 7 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تزریق کرده و تفاهماتی برای جابه جایی لوله های گاز در مسیر این پروژه با شهرداری تهران انجام داده ولی هنوز با وجود وعده های مسئولان استانی و کشوری این پروژه بلاتکلیف است.

رئیس شورای اسلامی شهرقدس گفت: شورا و شهرداری در راستای کمک به پروسه بهداشت و درمان شهروندان نیز ۱۰۰۰ متر مربع زمین به تامین اجتماعی اختصاص داده تا بیمارستان ۱۲ بهمن را گسترش دهند و همچنین ۱۰ هزار متر مربع زمین به ۲۲ هزار متر مربعی که قبلا برای احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی داده بودند افزودند تا با اختصاص بودجه و همکاری مسئولان این بیمارستان ها در اسرع وقت احداث شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی تاکید کرد: صنوف مزاحم و آلاینده ها که در سطح شهر حضور دارند و موجب نارضایتی مردم هستند نیز با تدبیر مسئولان دادستان ، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر بزودی از شهر خارج می شوند و به مناطقی که شهرداری در شکل گیری آن ها همکاری خوبی را داشته و برای آنان تهیه نموده منتقل می شوند.

IMG_8842

در ادامه برخی از معتمدین حاضر در جلسه از جمله آقایان کامرانی، مرامی و ... به بیان برخی از انتظارات و مشکلات مردم پرداختند که مهمترین آن ها عبارتند از : مردم شهر به شما مسئولان افتخار می کنند و دوست دارند که تمامی مسئولان شهر از فرزندان شهرقدس باشند تا با دلسوزی بیشتر برای شهر تلاش کنند، نظافت خیابان های فرعی و کوچه ها نیز در دستور کار خدمات شهری شهرداری قرار بگیرد، مشکل سد معبر و دستفروشان برطرف شود، ترافیک در شهر روی اعصاب مردم اثر گذاشته در این خصوص اقداماتی صورت گیرد، مرکز پزشکی قانونی در شهر دایر شود و ....

عکس:اکرم کشاورز

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز