معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ عنوان کرد؛

همکاری با مراکز نظامی، صنعتی و تجاری سطح منطقه به منظور تفکیک پسماند تر از خشک

۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۰:۵۸:۴۱
کد خبر: ۳۴۰۴۰۱
همکاری با مراکز نظامی، صنعتی و تجاری سطح منطقه به منظور تفکیک پسماند تر از خشک
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 از آمادگی این معاونت به منظور همکاری با مراکز نظامی ، صنعتی و تجاری سطح منطقه به منظور تفکیک پسماند تر از خشک در مبدأ خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، افشین سارویی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه ضمن بیان این خبر گفت : با توجه به دستورالعمل و شیوه نامه های ابلاغی به این حوزه ، حمل ، پردازش ، و دفع زباله و پسماند های تر بیش از حد معمول و غیر متعارف مراکز نظامی ، صنعتی ، تجاری و غیره از سوی سازمان مدیریت پسماند و طبق قرارداد فی مابین با این مرکز انجام می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 در ادامه با بیان اینکه ، حفظ و نگهداشت محیط زیست یکی از اولویت ها و دغدغه های مدیریت کلان شهر تهران بوده است ، افزود : در همین راستا و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ، چنانچه  مراکز نظامی ، صنعتی و تجاری سطح منطقه نسبت به تفکیک پسماند خشک خود از مبدأ در همان محل اقدام کنند و آن را در اختیار اداره مدیریت پسماند منطقه قرار دهند ، معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ، بدون عقد قرارداد و پرداخت هزینه از سوی مراکز فوق ، نسبت به حمل پسماندهای تر آنها اقدامات مقتضی را انجام خواهد داد.

وی این اقدام را در راستای جلب مشارکت شهروندان و نیز سایر اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور تحقق اهداف شهرداری تهران در راستای کاهش حجم زباله های تر دانست.

سارویی در پایان تصریح کرد : بازگرداندن و بازیافت مواد قابل استحصال به چرخه ی تولید ملی ، موجب تأثیر گذاری بهینه در فرایند استفاده ی مراکز تولیدی از مواد قابل بازیافت ، کاهش هزینه های مراکز نظامی ، صنعتی ، تجاری و غیره خواهد بود که توجه ویژه به این موارد منتج به حمایت هر چه بیشتر از حفظ سرمایه ی ارزشمند محیط زیست ملی شهر و کشورمان خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز