با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد؛

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ملارد معرفی شد

۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۴:۴۰:۲۷
کد خبر: ۳۴۰۵۳۳
رئیس اداره محیط زیست شهرستان ملارد معرفی شد
آئین معارفه یعقوب مریدزاده رئیس جدید اداره محیط زیست شهرستان ملارد با حضور خطیبی سرپرست فرمانداری برگزار گردید.
به گزارش خبر گزاری برنا در تهران غرب، آئین معارفه رئیس جدید اداره محیط زیست شهرستان ملارد با حضور خطیبی سرپرست فرمانداری وحیدرزاده مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان تهران، سلیمانی راد معاون برنامه ریزی واداری مالی و بخشدار مرکزی در دفتر فرماندار شهرستان ملارد برگزار و یعقوب مریدزاده بعنوان رئیس این اداره منصوب گردید .

در ابتدای این جلسه حیدرزاده مدیر کل محیط زیست استان تهران، حفاظت از محیط زیست را از اولویت های برنامه های دولت عنوان کرد وگفت: برخورد قانونی با واحدهای آلاینده در سطح استان تهران به ویژه در این شهرستان که سلامت شهروندان را به خطر می اندازد به  طور جدی در دستور کار این مجموعه قرار دارد. وی افزود: در دنیای امروز، رشد اقتصادی بدون ملاحظات زیست محیطی، به هیچ عنوان قابل حصول و دستیابی نیست چرا کشورها نمی توانند بدون توجه به حفظ محیط زیست به رشد اقتصادی دست یابند.

در ادامه خطیبی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد گفت: محیط زیست از جمله دستگاه هایی است که باید در مقابل متجاوزان به طبیعت سینه سپر کرده و با قاطعیت برخورد نماید. وی تصریح کرد: انتظار داریم با توجه به شرایط صنعتی بودن این شهرستان و وجود برخی از واحدهای آلاینده ، در بحث زیست محیط از تمامی ظرفیت های موجود در قالب تشکل های مردم نهاد و آموزشهای همگانی در سطح شهرستان برای مقابله با مشکلات زیست محیطی استفاده گردد.

مدیریت ادارات محیط زیست شهرستانهای ساوجبلاغ ونظرآباد استان البرز و شهرستان اسلامشهر استان تهران  از  جمله سوایق کاری مریدزاده در طول خدمت خود در حفاظت از محیط زیست می باشد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز