در همایش عکس کوهبان برگزار شد:

حمایت از کل ایرانی ها و اهتراز بیرق های عاشورایی

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۰۹:۰۸:۰۸
کد خبر: ۳۵۲۱۳۴
حمایت از کل ایرانی ها و اهتراز بیرق های عاشورایی
گروه کوهنوردی شهریار در حمایت از کل ایرانی و همچنین اهتزار بیرق های عاشورایی در دهه ی محرم در برنامه های هفتگی گروه در همایش کوهبان که توسط کارگروه محیط زیست هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبر گزاری برنا - تهران، با همت گروه کوهنوردی شهریار در راستای حفظ محیط زیست، همایش و جشنواره عکس کوهبان با حضور جامعه ی کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران معاون فرهنگی وزرات ورزش و جوانان و هیئت همراه ، مسئولین فدراسیون کوهنوردی ، هیئت استان و سایر نهادهای مرتبط در پارک پردیس حفظ محیط زیست برگزار شد.

در این همایش کلیپی از فعالیت های زیست محیطی با موضوع حمایت از کل ایرانی (توسط گروه و هیئت کوهنوردی شهریار) و همچنین صعود مشترک گروه های تابعه ی هیئت کوهنوردی شهرستان شهریار و صعود بانوان شهریاری به قله ی دماوند به مناسبت روز زن در مقابل دیدگان صدها نفر از اهالی خانواده ی کوهنوردی حرفه ای به نمایش درآمد.

شایان ذکر است دراین همایش رئیس سازمان جهانی فائو ، وزیر ورزش، رئیس سازمان  محیط زیست و همچنین رئیس فدارسیون کوهنوردی و مربیان ، پیشکسوتان وزش کوهنوردی حضور داشتند و از اینگونه فعالیت های مجموعه گروه های کوهنوردی و جامعه ی کوهنوردی شهرستان شهریار در پیشگامی در عرصه ی حفاظت از محیط زیست تقدیر و تشکر بعمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز