بسترسازی مناسب در اطلاع رسانی صحیح و سریع؛

باحضور فعال و موثر خبرنگاران و اهالی رسانه در ستاد انتخابات شهرستان شهریار صورت می گیرد

۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۰:۲۵:۰۰
کد خبر: ۳۵۲۹۸۷
باحضور فعال و موثر خبرنگاران و اهالی رسانه در ستاد انتخابات شهرستان شهریار صورت می گیرد
خبرنگاران و اهالی رسانه با حضور موثر و فعال خود در ستاد انتخابات شهرستان شهریار زمینه اطلاع رسانی مناسب را از روند ثبت نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم کردند.

به گزارش  خبر گزاری برنا از تهران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ ستاد انتخابات شهرستان شهریار در روزهای ثبت نام از داوطلبان نمایندگی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان های شهریار، قدس و ملارد با برنامه ریزی صورت گرفته شاهد حضور پررنگ و موثر خبرنگاران و اهالی رسانه جهت کسب و ارسال اخبار و گزارش های مستند و صحیح و سریع بود.

بنا به این گزارش با حضور خبرنگاران و ارسال اخبار ثبت نام به صورت لحظه به لحظه و برگزاری کنفرانس های خبری کاندیداهای نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در راستای شفاف سازی امور و بستر سازی مناسب در جهت آگاهی شهروندان و افزایش مشارکت مردم در انتخابات صورت می گیرد .

باتوجه به آمار موجود در اخبار انعکاس یافته از ستاد های انتخابات شهرستان های استان تهران ، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان شهریار روزانه در حجم وسیعی از خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، مطبوعات و فضای مجازی دارای خبر و گزارش های تصویری است که توسط خبرنگاران فعال شهرستان مخابره می شود.

لازم به ذکر است در نظر گرفتن تمهیدات لازم و آماده سازی فضای کنفرانس خبری در محل ستاد انتخابات شهرستان شهریار و در نظر گرفتن اتاق ویژه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی و رسانه ها درمحل ستاد انتخابات و همچنین لوازم مورد نیاز برای تهیه و مخابره خبر،  بخشی از دلایل استقبال خبرنگاران و انعکاس مناسب اخبار انتخاباتی در ستاد انتخابات شهرستان شهریار را تشکیل می دهد.

سرپرستی خبرگزاری برنا در تهران ضمن تشکر از مدیریت محترم روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار جناب مهندس صادق زاده، که تعامل بسیار خوبی جهت پوشش اخبار انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رسانه ها را داشتند.

7K5O459749127K5O46907K5O4436

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز