رئیس شورای شهر در جمع مدیران شهرداری شهریار تاکید کرد :

همه ما ملزم به رعایت بی طرفی و اجرای دقیق قوانین هستیم

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۶:۳۰
کد خبر: ۳۵۳۷۹۸
همه ما ملزم به رعایت بی طرفی و اجرای دقیق قوانین هستیم
علی مهدور رئیس شورای شهر در جمع مدیران شهرداری شهریار گفت: وظیفه تک‌تک ما این است که در هر جایگاهی که هستیم ضرورت حضور پرشور در انتخابات را تبیین کنیم .

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران: مهندس مسعود رهنما شهردار شهریار باتفاگزاری برنا در غر ب تهران، مدیران شهرداری در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر حضور یافتند و به ارائه عملکرد دو ساله کاری خود پرداختند .

علی مهدور رئیس شورای شهر در جمع مدیران شهرداری شهریار با بیان این مطلب اظهار داشت : وظیفه تک‌تک ما این است که در هر جایگاهی که هستیم ضرورت حضور پرشور در انتخابات را تبیین کنیم، اما این امر به هیچ عنوان نباید به طرح مباحث جناحی و تبلیغاتی منجر شود .

وی تأکید کرد : همه ما ملزم به رعایت بی طرفی و اجرای دقیق قوانین هستیم و فضای انتخابات باید با نشاط، رقابتی و پرشور باشد و این جز با عملکرد درست دست اندرکاران انتخابات مسیر نمی‌شود.

مهدور در بخش دیگری از سخنان خود، انتخابات را نمود آگاهی و نشاط اجتماعی و سیاسی خواند و افزود : در شرایطی که امروز، کشورهای همسایه و حتی برخی کشورهای توسعه‌یافته ، از چالش‌های امنیتی رنج می‌برند، کشورمان در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز است.

رئیس شورای شهر در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از شهردار و مدیران شهرداری عملکرد حوزه های شهرداری شهریار بویژه ، عمرانی ، زیباسازی ، شهرسازی ، وضعیت پروژه های عمرانی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی را مورد بحث و بررسی قرار دادند و به تبیین مسائل و مشکلات شهر و همچنین درخواستهای شهروندان و برنامه های آینده پرداختند .

 سپس مدیران شهرداری هر یک به ارائه گزارش از حوزه کاری خود پرداختند و در پایان گزارش به سئوالات برخی از اعضای شورای شهر پاسخ دادند .  

در این جلسه رئیس و اعضای شورای شهر ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی شهردار و مدیران  شهرداری با بیان دیدگاهها و نطقه نظرات خود خواستار رسیدگی به مشکلات شهر و شهروندان شدند .

در پایان جلسه رئیس اداره حراست شهرداری شهریار مورد تقدیر قرار گرفت . 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز