به ریاست سرپرست فرمانداری ملارد برگزار شد:

جلسه اقدامات صورت گرفته پیرامون مصوبات شهرستان

۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۶:۰۰
کد خبر: ۳۵۴۰۴۶
جلسه اقدامات صورت گرفته پیرامون مصوبات شهرستان
خطیبی سرپرست فرمانداری ملارد در نشستی با مسوولان شهرستان اقدامات صورت گرفته پیرامون مصوبات جلسات قبل مورد را بحث و بررسی قرار داد .
به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، در نشست خطیبی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد با معاونین ، بخشداران و روسای ادارات این فرمانداری ، اقدامات صورت گرفته پیرامون مصوبات جلسه قبل مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

خطیبی در این نشست از همکاران خود خواست تا دقت در کارها ، عمل بر اساس قانون و شرح وظایف و همچنین هم پوشانی در حوزه های مختلف را سرلوحه کار خود قرار دهند .

وی بر نظارت و کنترل بیشتر بر تمامی امورات جاری شهرستان  بعلاوه نا امن کردن فضا برای افراد سودجو منطبق بر انتظار و خواسته مردم تاکید کرد و گفت : در این باره لازم است از حواشی پرهیز کرده و هر جا لازم شد برای برخورد با متخلفین بر اساس مستندات و مصادیق قانونی وارد عمل شوید .

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد ارائه گزارشات مربوط به اقدامات و عملکردها را از مواردی دانست که باید بیشتر مدنظر قرار گیرد .

خطیبی افزود : از همه فرصت ها برای جذب اعتبارات و بودجه های تخصیص یافته استفاده نمائید تا بتوانیم عقب ماندگی ها را تاحد ممکن جبران کنیم . در این جلسه موضوعاتی همچون مستندات برای درجه بندی فرمانداریها ، کم و کیف جذب اعتبارات و روند تجهیز ستاد بحران شهرستان مطرح گردید .

در این جلسه همچنین نیازمندیهای لازم برای برگزاری انتخابات در حوزه های مختلف بیان و برای تامین آنها تصمیم گیری شد .

گفتنی است، آخرین وضعیت دهیاریها و روستاهای فاقد دهیاری درکنار چگونگی صرف درآمدهای حاصل از حوزه حریم شهرداریها از مواردی بود که در این جلسه به آنها پرداخته شد .

نظر شما