در صحن علنی شورای اسلامی شهر شهریار تصویب شد؛

اعمال تخفیف ۲۰ درصدی برای مودیان به شهرداری شهریار

۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۲۰:۵۶:۲۴
کد خبر: ۳۷۴۷۳۸
اعمال تخفیف ۲۰ درصدی برای مودیان به شهرداری شهریار
علی مهدور رئیس و سخنگوی شورای شهر شهریار اظهار داشت : روند بررسی بودجه سال 95 شهرداری شهریار از دو هفته گذشته در کمیسیونهای تخصصی شورای شهر آغاز شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، علی مهدور رئیس و سخنگوی شورای شهر شهریار در حاشیه در جلسه رسمی دویست و سی و یکم اظهار داشت : روند بررسی بودجه سال 95 شهرداری شهریار از دو هفته گذشته در کمیسیونهای تخصصی شورای شهر آغاز شده و اعضای شورای شهر در این زمینه نظرات متفاوتی داشته‌اند .

وی با اشاره به اینکه شورای شهر شهریار به دنبال تصویب بودجه شهرداری در بهترین حالت است افزود : معتقدیم بودجه شهرداری در سال 95 باید به گونه‌ای تصویب شود که واقعی بوده و به صورت حداکثری محقق شود .

مهدور در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: به مناسبت پایان سال و با توجه به استناد ماده 10 آئین نامه وضع و وصول عوارض مصوبه سال 1378 هیئت محترم وزیران و نظریه مشورتی معاونت محترم امور عمرانی استانداری تهران به منظور مساعدت با مودیان شهرداری شهریار که به طور یکجا و نقدی بدهی و مطالبات شهرداری را تا تاریخ 22 اسفند ماه پرداخت از تخفیف 20 درصدی برخوردار خواهند شد سخنگوی شورای شهر شهریار در خاتمه با بیان اینکه امیدواریم مودیان از این تخفیفات استقبال کرده و نسبت به پرداخت یکجا و نقدی اقدام کنند تصریح کرد : این مصوبه تا 22 اسفند امسال توسط شهرداری اعمال می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز