به منظور طرح استقبال از بهار انجام شد ؛

نصب ۱۵ دستگاه آلاچیق در بوستان های سطح منطقه غرب تهران

۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۵:۴۲
کد خبر: ۳۷۹۴۹۵
نصب  ۱۵ دستگاه آلاچیق در بوستان های سطح منطقه غرب تهران
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه غرب تهران از نصب 15 دستگاه آلاچیق در بوستان ها و پارک های سطح منطقه در راستای اجرای طرح استقبال از بهار خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، افشین سارویی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن بیان این مطلب گفت : این اقدام در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و اهمیت خدمات رسانی به شهروندان با توجه به موقعیت جغرافیایی وگستردگی منطقه که از مبادی مهم ورودی وخروجی در غرب کلان شهر تهران است از سوی حوزه ی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه انجام شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 همچنین در ادامه از  تجهیز ، ترمیم و بازسازی فضای سبز شهری ، بوستان ها و پارک های سطح منطقه همزمان با فرا رسیدن فصل بهار خبر داد.

به گفته ی این مقام مسئول ، همزمان با فرا رسدن سال نو و به منظور اجرای طرح استقبال از بهار ، تعداد 15 دستگاه آلاچیق به منظور استراحت و تفریح مسافران نوروزی عبوری از منطقه و همچنین شهروندان ساکن این منطقه در برخی بوستان ها نصب شده است.

سارویی در پایان تصریح کرد : تعداد 3 دستگاه آلاچیق در بوستان نیلوفر ،4 دستگاه آلاچیق در بوستان استقلال ،4 دستگاه آلاچیق در بوستان انرژی ،2 دستگاه آلاچیق در شهرک فرهنگیان ،1 دستگاه آلاچیق در بوستان افق و1 دستگاه آلاچیق در بوستان سروناز جهت استفاده ی مسافران نوروزی در ایام عید توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست نصب شد.

 

نظر شما