همزمان با فرا رسیدن سال نو انجام می شود ؛

کنترل مراکز عرضه مستقیم میوه و تره بار در منطقه غرب تهران

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۴:۱۱
کد خبر: ۳۸۲۶۵۶
کنترل مراکز عرضه مستقیم میوه و تره بار در منطقه غرب تهران
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 ، از کنترل مراکز عرضه مستقیم میوه و تره بار سطح این منطقه همزمان با فرا رسیدن سال نو خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران ، افشین سارویی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن بیان خبر فوق گفت : همزمان با فرا رسیدن روزهای پایانی سال و آغاز سال نو ، اداره ی ساماندهی منطقه بر اساس دستورالعمل های ارسالی از سوی حوزه ی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران نسبت به کنترل میادین میوه و تره بار منطقه به لحاظ کیفیت محصولات ، قیمت و نحوه برخورد متصدیان و عوامل غرفه ها با شهروندان به صورت نا محسوس اقدام خواهد کرد.

به گفته ی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه غرب تهران ، نظارت و کنترل بر مراکز عرضه مستقیم میوه و تره بار توسط کارشناسان اداره ساماندهی منطقه به منظور ارتقای کیفی محصولات قابل عرضه به شهروندان منطقه و مطابقت با قیمت مصوب به صورت مستمر انجام می گیرد.

وی همچنین اظهار داشت : تعداد 11 میدان میوه و تره بار در منطقه وجود دارد که نسبت به درخت کاری ، آذین بندی ، شست و شو و رفع مشکلات عمرانی میادین اقدامات لازم در حال انجام بوده که این فعالیت ها در راستای طرح استقبال از بهار 95 صورت گرفته است .

سارویی در پایان ابراز امیدواری کرد که با تأیید حوزه ی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ، تا قبل از پایان سال جاری ، در 2 محله شهرک استقلال و شهرک 22 بهمن نیز مرکز عرضه مستقیم میوه و تره بار جهت ارائه ی محصولات مورد نیاز به شهروندان ، راه اندازی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز