پیام نوروزی خطیبی فرماندار شهرستان ملارد

۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۰۶:۳۳:۱۲
کد خبر: ۳۸۵۴۵۳
پیام نوروزی خطیبی فرماندار شهرستان ملارد
خطیبی فرماندار شهرستان ملارد بمناسبت فرارسیدن عید باستانی پیامی را صادر کرد.

به فرماندار خبر گزاری برنا از غرب تهران، خطیبی فرماندار شهرستان قدس همزمان با فرا رسیدن عید نوروز پیامی را صادر کرد.

بسم الله الرّحمن الرّحیم

یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.

بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی در جهان هستی است که می توان با تماشای آن، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست، فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می کند و انسان ها را به مهرورزی، گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند. 

نوروز حلقه پیوند بین میراث فرهنگ و تمدن ایران زمین با دین مبین اسلام است که واژه هایی چون صله ارحام، تفکر، نوآوری، سر زندگی، پاکی ، نظافت و تعاملات اجتماعی را معنا و مفهوم می بخشد و نوروز فرصتی است برای پناه بردن به دامن طبیعت و اینکه در اسرار آفرینش تامل و تعمق کنیم.

اینجانب بر خود لازم می دانم سال جدید را به  تمام هموطمنان ، بخصوص خاوائاده های معظم شهداء،ایثارگران و شهروندان فهیم شهر ستان ملارد تبریک عرض نمایم و امیدوارم سال 95برای  تک تک عزیزان سالی همراه با لحظات خوش در کنار خانواده های محترمشان بوده و کشور عزیزمان در تمامی عرصه های داخلی و بین المللی پیروز و از انتخابات دور دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان سربلند بیرون آید.

در پایان از خدای رحمان طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و توفیق تحقق اهداف دولت تدبیر و امید برای رئیس جمهور محترم مسئلت نموده ، امیدوارم با همّت و تلاش مسئولان محترم شهرستان ملارد ، سال جدید منشا ارائه خدماتی ارزنده و شایسته باشد . ان شا الله

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز