همزمان با فرا رسیدن ۱۳ فروردین‌ماه :

پارک جنگلی ابریشم در آستانه روز طبیعت تکمیل شد

۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۲۳:۰۳:۰۶
کد خبر: ۳۸۶۸۲۳
پارک جنگلی ابریشم  در آستانه روز طبیعت تکمیل  شد
رئیس شورای اسلامی شهر قدس گفت: با ساخت تعداد 40 سکو و اجرای عملیات زیرسازی پارک جنگلی ابریشم در بلوار تولید‌گران شهر قدس برای استفاده شهروندان در روز 13 فروردین ماه مهیا شد .

به گزارش خبر گزاری برنا در غر ب تهران، خدابخش محمدزاده‌ پودینه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و تشکر و قدردانی از مسئولان معاونت فنی و عمرانی و سازمان فضای سبز شهرداری قدس از تکمیل شدن پارک جنگلی ابریشم این شهر در آستانه روز طبیعت خبر داد.

وی اظهار کرد: با ساخت تعداد 40 سکو و اجرای عملیات زیرسازی و اجرای 400 تن آسفالت و نصب تعدادی سطل زباله و دو چشمه سرویس دستشویی سیار و استقرار تانکر آب سیار  پارک جنگلی ابریشم در بلوار تولید‌گران شهر قدس را برای استفاده شهروندان در  روز طبیعت در 13 فروردین‌ماه مهیا شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس بیان کرد: در یک و نیم کیلومتر از این پارک جنگلی نیز به همین منظور جدول‌گذاری انجام‌ شده است.

وی ابراز کرد: در فاز بعدی، آلاچیق و روشنایی برای این پارک جنگلی در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری قدس قرار گرفته است.

محمدزاده‌پودینه تصریح کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری قدس در تلاش هستند تا با افزایش سرانه های فضای سبز در این شهر شادابی و نشاط در بین شهروندان ایجاد کند.

محمدزاده‌پودینه در پایان متذکر شد: این پارک جنگلی همچنین می‌‌تواند مکان مناسبی برای سپری کردن اوقات فراغت شهروندان عزیز شهر قدس باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز