حمیدرضا وفایی‌نژاد تأکید کرد:

در قبال شهروندان متعهد به اجرای تکمیل پروژه نیمه کاره هستیم

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۰:۵۱:۳۱
کد خبر: ۳۹۳۶۴۴
در قبال شهروندان متعهد به اجرای تکمیل پروژه نیمه کاره  هستیم
رئیس کمیسیون زیربنایی شورای شهر قدس گفت: در سال‌های اخیر پروژه‌های نیمه‌کاره مرتبط با شهرستان قدس و شهر قدس بر روی هم انباشته شده و اصلح آن است که تا نهایی شدن پروژه‌های نیمه‌کاره از تعریف و شروع پروژه‌های مشابه خودداری شود.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، حمیدرضا وفایی‌نژاد، در دویست و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر قدس با تبریک 29 فروردین ماه سالروز ارتش اظهار کرد: در سال‌های اخیر پروژه‌های نیمه‌کاره مرتبط با شهرستان قدس و شهر قدس بر روی هم انباشته شده و اصلح آن است که تا نهایی شدن پروژه‌های نیمه‌کاره از تعریف و شروع پروژه‌های مشابه خودداری شود.

وی بیان کرد: این پروژه‌ها شامل پل ورودی شهر قدس، بیمارستان در حال احداث، پروژه آمفی‌تئاتر باغ ملی، سالن ورزشی حضرت ولیعصر(عج)، پارک ایران ما، تکمیل میادین شهر با نصب المان‌های مناسب، تعریض معابر اصلی در دست اقدام و ... است.

رئیس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهر قدس تصریح کرد: برای پروژه‌های یادشده میلیاردها تومان از جیب مردم شهر قدس و عوارض پرداختی به شهرداری قدس هزینه شد است، بنابراین ضرورت دارد که هرچه سریع‌تر تکمیل و بهره‌برداری شوند تا مردم شهر بتوانند از تسهیلات این پروژه‌ها استفاده کنند.

وی در پایان متذکر شد: همکاران بنده در شورای اسلامی و شهرداری قدس به این نکته توجه کنند که در قبال مردم متعهد به اجرای مصوبات شورا هستیم و نباید تکمیل این پروژه را به آینده موکول کنیم و از آنجایی که به درایت و مدیریت این همکاران اعتقاد راسخ دارم امید است بیشترین توجه شورا و شهرداری به پیگیری و تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره باشد.

 

نظر شما