خراسانی بمناسبت روز ارتش بیان کرد:

دلاوران ارتشی رشادت‌ها و فداکاری‌های بسیاری را انجام دادند تا بتوانند استواری و صلابت نظام را به جهانیان نشان دهند

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۱:۲۶:۴۵
کد خبر: ۳۹۳۶۴۹
دلاوران ارتشی رشادت‌ها و فداکاری‌های بسیاری را انجام دادند تا بتوانند استواری و صلابت نظام را به جهانیان نشان دهند
عضو شورای شهر قدس گفت ارتش با شعار ما به فدای ملت، صداقت و همراهی خودشان با رهبری امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی را نشان دادند.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، احمد خراسانی  با تبریک 29 فروردین ماه سالروز ارتش اظهار کرد: لازم می‌دانم از دلاوران ارتش که مدافعان به حق و راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند به خاطر شایستگی و لیاقتشان و اهدای بهترین شهیدان گران‌قدر همچون صیادشیرازی‌، بابایی‌ و نامجو تقدیر و تشکر کنم.
عضو شورای اسلامی شهر قدس تصریح کرد: با وجود نظر واهی و توطئه‌های گروهک‌های منافق مبنی بر انحلال ارتش در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، با درایت امام راحل این توطئه‌ها در بحبوحه پیروزی انقلاب که نیاز جدی به این سربازان خدوم و عاشق امام وجود داشت در نطفه خفه شد.

وی خاطرنشان کرد: ارتش با شعار ما به فدای ملت، صداقت و همراهی خودشان با رهبری امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی را نشان دادند.

خراسانی گفت: دشمنان انقلاب دنبال این بودند تا فتنه‌ای را در ابتدای نظام به وجود آوردند و صحبت از حذف ارتش و اینکه این نیرو نیاز جدی مملکت نیست، می‌زدند اما با اقدامات جدی ارتش و فرماندهان انقلابی آن در انتهای سال 57 و ابتدای سال 58 و آغاز هشت سال دفاع مقدس نیاز نظام و مملکت اسلامی به ارتش مشخص شد.

وی اظهار کرد: عزیزان ارتش به همراه سبزپوشان سپاه و بسیجیان و دوشادوش دیگر نظامیان اجازه تعرض دشمن به این آب و خاک را نداده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر قدس بیان کرد: اگر امروز آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیسی و دیگر دشمنان ایران اسلامی ترس و وحشت دارند به خاطر روحیه بالا و ارزشمند انقلابی این عزیزان است که خود را با تمام وجود از لحاظ معنوی، سیاسی و تجهیزاتی آماده کرده‌اند و شمشیرشان در غلاف و آماده برای دفاع از نظام و جان بر کفن به رهبری است.

وی در پایان متذکر شد: قطعاً این امنیت در شرق، شمال غربی و جنوب کشور مرهون فداکاری و حضور و تلاش این عزیزان است و امیدواریم که خداوند عزت و تندرستی به آنها عنایت فرماید

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز