گرجی همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش گفت:

ارتش طی هشت سال دفاع مقدس در کنار رزمندگان سپاه اسلام از وجب به وجب خاک میهن اسلامی دفاع و پاسداری کرد

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۲:۲۴:۵۵
کد خبر: ۳۹۳۶۶۰
ارتش طی هشت سال دفاع مقدس در کنار رزمندگان سپاه اسلام از وجب به وجب خاک میهن اسلامی دفاع و پاسداری کرد
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قدس گفت: ارتش به عنوان بازوی توانمند نظامی انقلاب در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، داوود گرجی عصر امروز در دویست و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر قدس با تبریک 29 فروردین ماه سالروز ارتش اظهار کرد: این روز مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های دلاورمردان نیروی زمینی ارتش است.

وی بیان کرد: همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران ارتش به ندای آسمانی رهبر کبیر انقلاب لبیک گفت و در نتیجه هم‌صدا و همراه با امت در براندازی رژیم ستمشاهی با دشمنان داخلی و خارجی انقلاب برخاست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قدس تصریح کرد: ارتش به عنوان بازوی توانمند نظامی انقلاب در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حالی که جمهوری اسلامی نوپا و تازه شکل گرفته بود با آغاز جنگ تحمیلی و تهاجم ارتش عراق به خاک ایران اسلامی، دلاورمردان ارتش حراست و پاسداری از کیان مقدس کشور را مشتاقانه پذیرا شدند.

داود گرجی تبیین کرد: دلاورمردان ارتشی طی هشت سال دفاع مقدس در کنار رزمندگان سپاه اسلام و دیگر نیروهای مسلح از وجب به وجب خاک میهن اسلامی دفاع و پاسداری کردند.

وی در پایان متذکر شد: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی، این روز را به فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و همه دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌کنم و توفیق روزافزون این عزیزان را زیر پرچم ولایت از خداوند بزرگ مسئلت می‌‌طلبم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز