به ریاست مدیر کل امور اقتصادی استانداری برگزار شد:

بررسی برقراری حق آبه برای کشاورزان روستاهای بخش مرکزی شهرستان ملارد از سد کرج

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۶:۵۸:۱۲
کد خبر: ۳۹۷۵۵۱
بررسی برقراری حق آبه برای کشاورزان روستاهای بخش مرکزی شهرستان ملارد از سد کرج
با حضور مدیر کل امور اقتصادی استانداری تهران مشکل کمبود آب کشاورزان روستاهای لم آباد، مهرآذین و مهرچین شهرستان ملارد مطرح و راه کارهای رفع این مشکل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، در جلسه ای به منظور  حق آبه برای کشاورزان روستاهای بخش مرکزی شهرستان ملارد در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری تهران ، به ریاست داود کرمی سرپرست این معاونت و با حضور مدیر کل امور اقتصادی استانداری ، مدیر کل جهاد کشاورزی استان تهران ، جمعی از مدیران و کارشناسان آب منطقه ای استان تهران ، فرمانداران سه شهرستان شهریار ،ملارد و قدس و بخشدار مرکزی شهرستان ملارد برگزارشد، مشکل کمبود آب کشاورزان روستاهای لم آباد، مهرآذین و مهرچین شهرستان ملارد مطرح و راه کارهای رفع این مشکل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

'گفتنی است، یکی از این راهکارها اختصاص حق آبه از سد کرج از طریق کانال FC5 بود که مطرح شد وهرکدام از حاضرین پیشنهادات و نقطه نظرات خود در این خصوص را که برای رونق کشاورزی در این سه روستا اثرات زیادی دارد اظهار داشتند.

خاطر نشان میگردد، با توجه به اینکه شرکت آب منطقه ای تهران در این جلسه موافقت اولیه خود را در خصوص افزودن حجم حق آبه روستاهای لم آباد و مهرآذین به آب جاری در کانال اعلام کرد، مقرر شد بازدید میدانی توسط نمایندگان شرکت آب منطقه ای تهران و سازمان جهاد کشاورزی استان از مسیر کانال فوق برای بررسی دقیق تر موضوع ظرف مدت یک هفته آتی به عمل آید.

همچنین این افزایش بایست به گونه ای باشد که خللی در آب رسانی به روستاهای پایین دست سایر شهرستان ها ایجاد نگردد .

لازم به ذکر است، پس از این بازدید و با توجه به نتایج کارشناسی حاصله از آن ، به منظور توجیه کشاورزان در خصوص موضوع ، جلسه گردهمایی با حضور نمایندگان شرکت آب منطقه ای و همچنین کشاورزان دارای حق آبه از روستاهای زیربط ( 25 روستا در این سه شهرستان) برگزار خواهد گردید .

گفتنی است این گردهمائی در شهرستان ملارد تشکیل میگردد که هماهنگی های لازم و ارسال دعوتنامه توسط سازمان جهاد کشاورزی استان تهران صورت خواهد گرفت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز