شهردار شهر قدس اظهار کرد:

شوراها اسلامی نماد مردم سالاری دینی در کشور است

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۸:۵۶:۲۱
کد خبر: ۳۹۸۱۵۶
شوراها اسلامی نماد مردم سالاری دینی در کشور  است
محمد صادق کولیوند بمناسبت روز شوراها گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا نماد مردم سالاری دینی در کشور است.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، شهردار قدس ضمن تبریک روز شوراها در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا را پارلمان محلی و زبان گویای توده‌های مردم برشمرد و عنوان کرد: طبق اصل صدم، شوراها برای تسریع در پیشبرد برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، ‌فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی تشکیل شده‌اند.

محمد صادق کولیوند ادامه داد: مردم سالاری دینی همین است که تمامی تصمیم گیری ها در این کشور بر اساس خواسته مردم بوده و هست و پایه های ساختار سیاسی دولت در سایه حمایت و پشتیبانی مردم است و شوراها نیز بعنوان نمایندگان مردم که توسط خود این عزیزان انتخاب شده اند یکی از نمادهای اصلی مردم سالاری دینی در کشور هستند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی، نقش اساسی در تصمیم گیری ها و قانون گذاری ها در کشور دارد و کسانی که در این تصمیم گیری موثرند، می بایست دغدغه رفع مشکلات مردم و تلاش برای توسعه کشور را داشته باشند.

شهردار قدس تصریح کرد: مجلس مهم است و انتخابات آن هم اهمیت دارد. نظام مردمسالاری به جامعه نقش تعیین کننده داده است و باید با حساسیت حضور یابیم، انتخابات هم که یکی از مهمترین نمادهای مردم سالاری است و ما نیز موظیفیم در این انتخابات که نقش موثری در تعیین سرنوشت خود و کشورمان دارد حضور حداکثری داشته باشیم.

محمد صادق کولیوند خاطر نشان کرد: عرصه انتخابات نمایش حضور و اقتدار ملی ما ایرانیان است که حضور پررنگ در آن میتواند توطئه های دشمنانی را که همواره به دنبال ضربه زدن به نظام جمهور

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز