همزمان با مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی؛

معاون استاندار تهران از ستاد انتخابات شهرستان های شهریار و شهر قدس بازدید کرد

۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۷:۱۶:۴۵
کد خبر: ۳۹۸۵۰۶
معاون استاندار تهران از ستاد انتخابات شهرستان های  شهریار و شهر قدس بازدید کرد
مهندس کریمی معاون عمرانی استاندار تهران با حضور در ستاد انتخابات شهرستان شهریار و شهر قدس ضمن دیدار با دکتر ناجی و مهندس کاغذلو فرمانداران شهرستان شهریار و شهر قدس از روند برگزاری مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بازدید کرد

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، مهندس کریمی معاون عمرانی استاندار تهران از نزدیک در جریان برگزاری انتخابات در شهرستان های  شهریار و شهر قدس  قرار گرفت .

بنا بر این گزارش در این بازدید دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های شهریار قدس و ملارد ضمن ارائه گزارشی از تمهیدات انجام گرفته در جهت برگزاری هرچه بهتر مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان شهریار بر انجام کلیه فعالیت ها براساس برنامه زمان بندی انتخابات و پیش بینی های انجام گرفته در هیات های اجرایی و کمیته های مختلف تخصصی تاکید کرد تا در این مرحله نیز همانند مرحله اول، انتخاباتی سالم و با حضور پرشور مردم را داشته باشیم.

ناجی همچنین در مورد چند شایعه در حوزه ملارد و نصیر آباد که برخی قصد شیطنت را داشتند  اظهار کرد، تا این لحظه هیچ موردی گزارش نشده چنانچه  شیطنتی صورت گیرد به صورت قاطع و قانونی هستیم  و اجازه هیچ تحرک غیرقانونی را به هیچ کس نمی دهیم و عوامل ما در حوزه ها در آمادگی کامل بسر میبرند .

مرحله دوم انتخابات در شهرستان قدس

همچنین کاغذلو، در نشست کوتاهی که با کریمی  در فرمانداری شهرستان قدس داشت نسبت تمعیدات امنیتی در برگزاری انتخاباتتوضیجاتی را ارائه داد.

وی در ادامه خبر از  ایجاد حوزه هایی در درمانگاه ها و مراکز درمانی را داد تا تمامی مردم بتوانند رای بدهند و  ایجاد چندین حوزه جداگانه  برای خواهران تا بانوان شهرقدس هم بتوانند رای بدهند .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز