فرشاد پیوس در گفتگوی اختصاصی با برنا گفت:

هدفمان صعود به لیگ دسته اول کشور بود

۱۳۹۵/۰۳/۰۲ - ۱۴:۴۲:۱۴
کد خبر: ۴۰۷۸۶۹
هدفمان صعود به لیگ دسته اول کشور بود
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در حاشیه مراسم جشن خصوصی باشگاه بیان داشت: هدف اصلی حضور من در تیم فوتبال سپیدرود رشت در مرحله دوم لیگ دسته دوم کشور صعود این تیم به لیگ دسته یک بود.

به گزارش خبر گزاری برنا فرشاد پیوس سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت درمراسم جشنی که شورای شهر و شهرداری رشت به پاس صعود این تیم به لیگ دسته اول کشور برگزار کرده بودند، در  گفتگوی اختصاصی با برنا گفت، ابتدا تشکر میکنم از مسوولان شورای شهر و شهردار شهرستان رشت که چنین جشنی را برگزار کردند و تاکید کرد قول پاداش یک میلیارد ریالی  که آقای هدایتی در خصوص صعود سپیدرود رشت داده بودند به حساب من واریز شد و من نیز بین 47 نفر از کادر و بازیکنان و عوامل تیم  با اهدا کارت هدیه تقسیم کردم .

وی افزود زمانی که در دور دوم تیم را گرفتم یک امتیاز داشتیم و در طی 8 بازی توانستیم از نظر روحی و روانی و تغییر تاکتیک  نوزده امتیاز بدست آوردیم و با قدرت در صدر جدول تکیه زدیم و بعنوان تیم نخست مستقیم به لیگ دسته اول باشگاههای کشور صعود کردیم.

پیوس با بیان اینکه هواداران فوتبال در گیلان واقعا پشتیبان ما بودند اظهار داشت، پشتوانه تیم ریشه دار و قدیمی سپیدرود به همین تماشاگران پر شور و متعصبش هست و مسوولان باید طوری برنامه ریزی نمایند که این پشتوانه را از دست ندهند.

وی همچنین از بازیکنان تیمش بعنوان جوانانی فداکار و با غیرت یاد کرد و افزود، تا جایی که توانستم با آنها از نظر روحی و روانی کار کردم و تاکتیک های مورد نظر را به تیم تزریق کردم .

پیوس یکی دیگر از موفقیت های تیمش را عوامل باشگاه از مدیریت گرفته تا سرپرست، مسوول رسانه ایی و عکاس تیم سید احمد که همه واقعا تلاش بی وقفه ایی در مسیر قهرمانی تیم داشتند .

سرمربی سپیدرود گفت، جا دارد از کادر قبلی نیز تشکر کنم و از اینکه جوانانی را به تیم اضافه کردند قدردانی نمایم.

پیوس در خصوص وضعیت مالی تیم  یاد آوری کرد کار ما در این تیم  خیلی سخت بود چون  از نظر مالی در وضعیت خوبی نبودیم ولی سعی کردیم با تعاملی که داشتیم مشکلی در طول مسابقات پیش نیامد.

وی در مورد ادامه مربیگری در رشت گفت، هنوز هیچ تصمیمی نگرفتم ولی با توجه به پتانسیلی که در  گیلان  وجود دارد و علاقه ایی که شخصا به تیم قرمز پوش و شهر رشت و هواداران خونگرمش دارم برنامه های خود را به مدیریت اعلام خواهم کرد .

 خاطر نشان میگردد، این مراسم با حضور رییس و اعضای شورای شهر، شهردار رشت  مدیر عامل و اعضای تیم فوتبال سپیدرود رشت از جمله بازیکنان، کادر فنی در مجموعه پذیرایی نارنجستان رشت برگزار شد.

گفتنی است مبلغ یک میلیارد ریال از سوی شورای شهرو شهرداری  پاداش به باشگاه سپیدرود بابت صعود به لیگ دسته اول کشور پرداخت شد، تا در بین بازیکنان و عوامل و کادر فنی تقسیم گردد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز