جمالی پور در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گفت:

برنامه ریزی و مدیریت مطلوب اوقات فراغت جوانان می تواند مایه عزت و سربلندی کشور شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۰:۳۵:۳۰
کد خبر: ۴۱۸۵۷۷
برنامه ریزی و مدیریت مطلوب اوقات فراغت جوانان می تواند مایه عزت و سربلندی کشور شود
به ریاست فرماندار شهر ری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و مسوولین ادارات مربوطه در تالار خدمت فرمانداری شهرستان ری برگزار شد.
به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری با اشاره به اینکه کشور با نسلی جوان و پر تحرک مواجه است و در صورت سهل انگاری و غفلت تهدیدی برای کشور خواهد بود، اظهار داشت: برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان ظرفیت بسیار بزرگ و با اهمیتی است که اگر به نحو مطلوب مدیریت و ساماندهی شود می تواند مایه عزت و سربلندی کشور شود.

فرماندار ری با اشاره به بیانات موکد مقام معظم رهبری در خصوص توجه به برنامه ریزی در امور جوانان و رسالت مهم برای مسوولین کشور افزود: غفلت از برنامه ریزی در امور جوانان تهدیدش بیشتر و مخربتر از باقی تهدیدهاست و باعث میشود تا جوانان در دام معضلات اجتماعی از قبیل اعتیاد و سرقت گرفتار شوند.

جمالی پور با بیان اینکه شاه کلید حل معضلات و مشکلات کشور خصوصا جوانان حفظ روحیه همدلی و همزبانی در همه اقشار جامعه است، اظهار داشت: همدلی و همزبانی به عنوان یک عنصر بزرگ برای غلبه بر دشمنان نظام، هم ظرفیت ساز است و هم در رسیدگی به امور جوانان ایجاد هم افزایی می کند .

نماینده عالی دولت در شهرستان ری گفت: باور دولت تدبیر و امید بر اینست تا با اصلاح ساختار و ایجاد اشتغال و تجمیع ظرفیت های گوناگون در حوزه جوانان ، این نسل پرتلاش و پویا را از آفتها و معضلات اجتماعی صیانت کند.

 وی در ادامه افزود: متاسفانه دولت در مسیر رسیدگی به امور جوانان کشور با موانع و مشکلات جدی به خصوص در حوزه اعتبارات مالی مواجه است که امیدواریم با تدبیر لازم بزودی این مشکلات و موانع برطرف شود.

وی تولید وزارتخانه ورزش و جوانان را موجب ایجاد فاصله در حوزه تخصصی ورزش و جوانان برشمرد و گفت: باید تدبیری اندیشیده شود تا به هریک از دو حوزه ورزش و جوانان بصورت یکسان پرداخته شود.

جمالی پور با تاکید بر اینکه باید به امور جوانان از قبیل اوقات فراغت، اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان با انگیزه و روحیه بالا پرداخته شود، تصریح کرد: مسوولین شهرستان ری با برگزاری جلسات کاربردی و پیگیری مصوبات ستاد رسیدگی به امور جوانان و با استفاده از تمام ظرفیت های شهرستان مجدانه در رفع مشکلات جوانان کوشا باشند.

شایان ذکر است جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و مسوولین ادارات مربوطه در تالار خدمت فرمانداری شهرستان ری برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز