مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان تهران در غرب تهران گفت:

احداث پروژه ورزشی هفت جوی شهرستان قدس در الویت قرار میگیرد

۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۴:۱۶:۴۴
کد خبر: ۴۱۸۶۶۸
احداث پروژه ورزشی هفت جوی شهرستان قدس  در الویت قرار میگیرد
گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: یکی از این پروژه‌های نیمه‌کاره که از اهمیت ویژه‌ای نیز برخوردار است، سالن ورزشی و زمین فوتبال نیمه‌کاره روستای هفت جوی که با تکمیل این پروژه‌های سرانه ورزشی در این منطقه افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبر گزاری برنا در  استان تهران، حمیدرضا گرشاسبی  در بازدید از مراکز ورزشی روستای هفت‌جوی شهرستان قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورزش عامل مهمی برای پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی است که باعث ایجاد شرایط مفرح و سالمی برای جوانان و نوجوانان می‌شود.

وی با اشاره به لزوم رفع مشکلات مالی در حوزه ورزش خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم تا با انجام برخی کارها به جذب اعتبارات بپردازیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بیان کرد: در صورتی که بتوانیم این تخصیص اعتبارات را محقق کنیم، آن را صرف تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی استان تهران خواهیم کرد تا علاوه بر ارتقای سرانه ورزشی، این سرمایه‌‌های ملی که بلاتکلیف رها شدند را برای استفاده جوانان و نوجوانان آماده کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از این پروژه‌های نیمه‌کاره که از اهمیت ویژه‌ای نیز برخوردار است، سالن ورزشی و زمین فوتبال نیمه‌کاره روستای هفت جوی که با تکمیل این پروژه‌های سرانه ورزشی در این منطقه افزایش خواهد یافت.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: در صورت محقق شدن اعتبارات لازم، تکمیل این طرح ورزشی را در اولویت امور خود قرار خواهیم تا جوانان این منطقه از امکانات ورزشی بهره‌مند شوند.

بر پایه  این گزارش در جریان این بازدید فرماندار شهرستان قدس گفت : مردم منطقه هفت جوی سالهاست که چشم انتظار راه اندازی سالن ورزشی وزمین فوتبال نیمه کاره هستند تا جوانان محل بتوانند از آن استفاده کنند لیکن تاکنون اعتباری برای تکمیل این پروژه اختصاص داده نشده و این سرمایه ملی بلاتکلیف رها شده است .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز