به ریاست صارمی بر گزار شد:

جلسه کمیته مناسب سازی اماکن ومعابر شهرستان شهریار

۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۱۴:۳۰:۴۲
کد خبر: ۴۲۱۸۵۹
جلسه کمیته مناسب سازی اماکن ومعابر شهرستان شهریار
اولین جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان شهریار به ریاست صارمی معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان شهریاردر سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، اولین جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان شهریار به ریاست   صارمی معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان شهریار در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

در ابتدا، جلسه نورانی رییس اداره بهزیستی شهرستان شهریار، به عنوان دبیر جلسه ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین مقدمه ای در خصوص توسعه شهری و لزوم مناسب سازی وتاکید به برابری حقوق افراد و و اینکه بهزیستی متولی این امر بوده ولیکن اجرایی شدنش مستلزم بسیج عمومی و مشارکت تمامی دستگاههای دولتی جهت احقاق حقوق معلولین ،جانبازان وسالمندان  واستفاده از امکانات رفاهی واجتماعی ایراد داشته وهمچنین به عدم مناسب سازی سرویس حمل و نقل شهری جهت معلولان و جانبازان  خصوصا دانشجویان و ورزشکاران که از فعالان اجتماعی می باشند و عدم دسترسی مناسب به ساختمانهای دولتی و همچنین فضاهای شهری ونظارت شهرداری بر این امر مهم اشاره کردند.

 در ادامه  صارمی معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان شهریار ضمن خیر مقدم به حاضرین عنوان بحث معلولین و جانبازان  در حوزه دیگر بوده در حال حاضر جنبه اجتماعی دارد و جزئی از جامعه ما شده و توانایی و شایستگی در این قشر وجود دارد و فرهنگ استفاده از این امکانات فراهم گردد و زمینه ای فراهم شود این عزیزان بدون خطر از امکانات استفاده نموده، توانایی و شایستگی خود را متبلور سازند.وظایف دستگاهها  اعمال مناسب سازی  بصورت جدی وقاطع بدون ترحم می باشد.

photo_2016-06-22_13-41-38

در ادامه پس از پخش تصاویر مرتبط با مشکلات مناسب سازی شهری و عدم مناسب سازی بانک حاضرین در جلسه ویژه شهرداران و نمایندگان شهرداریهای تابعه و برخی از مدیران ادارات، گزارشی از اقدامات خود در ارتباط با مناسب سازی معابر ارائه کردند که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

و در خاتمه پس از استماع گزارشات ،موارد ذیل مورد توجه قرار گرفت و پس از جمع بندی به تصویب رسید.

1  معرفی پیمانکار جهت مناسب سازی بانکها توسط شهرداری و تامین بودجه توسط بانک مربوطه

  بانکهای شهرستان شهریار و شهرداری شهریار

2  مقرر شد اعضاء تیم مناسب سازی شهری مشخص و مصوبات توسط این تیم نظارت و گزارش عملکرد مربوطه در جلسات کمیته مناسب سازی آتی طرح گردد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز