رئیس کمیسیون امور ایثارگران شورای شهر قدس:

تحقق اقتصاد مقاومتی از اهداف اصلی شورای شهر قدس است

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۹:۵۰
کد خبر: ۴۲۳۲۲۱
تحقق اقتصاد مقاومتی از اهداف اصلی شورای شهر قدس است
رئیس کمیسیون امور ایثارگران شورای اسلامی شهر قدس گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی از اهداف اصلی شورای شهر قدس است.

 

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، احمد خراسانی ظهر امروز در دویست و پنجاه و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قدس که با حضور هیأت اجرایی رزمندگان اسلام شهرستان قدس برگزار شد، اظهار کرد: شهادت امام علی(ع) را تسلیت عرض می‌کنم، سیره ایشان باید الگوی همه مردم قرار گیرد، چراکه این امام همام مصداق انسان کامل و الهی هستند.

 

رئیس کمیسیون امور ایثارگران شورای اسلامی شهر قدس گزارشی از مصوبات و فعالیت‌های این کمیسیون ارائه کرد و گفت: تمام تلاش کمیسیون در مسیر حفظ شعائر اسلام، تحقق اهداف مقام معظم رهبری در شعار اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل و پیروی از فرمایشات ایشان و ادامه راه شهدا و ایثارگران بوده است.

 

وی تصریح کرد: تلاش شده است تا ابتدا تمام خیابان‌ها و کوچه‌ها شهر مزین به نام شهدای عزیزمان نامگذاری شود و در صورت نبود شهید به سراغ دیگر نام‌ها برویم.

 

خراسانی خاطرنشان کرد: تلاش شده است تا المان‌های شهدا در سطح شهر قدس به نحو شایسته نصب شوند تا فضای این شهر بیشتر به سمت فرهنگسازی ایثار و شهادت پیش برود.

 

رئیس کمیسیون امور ایثارگران شورای اسلامی شهر قدس گفت: از دیگر اقدامات این کمیسیون نصب تمثال شهدا در نقاط مختلف شهر و جمله‌هایی از مقام معظم رهبری و امام(ع) بر روی در و دیوار شهر بوده است.

وی اظهار کرد: از دیگر اقدامات کمیسیون امور ایثارگران شورای اسلامی شهر قدس می‌توان به حضور در کنار خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و برگزاری مراسم مختلف در مساجد و حسینیه‌ها این شهر اشاره کرد.

 

خراسانی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان و آزادگان شهر قدس بیان کرد: رفع مشکل روزمره خانواده‌های شهدا و جانباران که در شورا، شهرداری و ادارات حضور پیدا می‌کنند از دیگر اقدامات کمیسیون امور ایثارگران شورای اسلامی شهر قدس است.

 

رئیس کمیسیون امور ایثارگران شورای اسلامی شهر قدس در پایان متذکر شد: نام‌گذاری ساختمان‌های ادارات به نام شهدا، مساعدت لازم برای شرکت هیأت رزمندگان تحت غالب کمیته‌ای برای پذیرایی در مسیر نجف به کربلا در ایام اربعین سالار شهیدان و ارسال پیام در کلیه مناسبت‌های روز شهدا توسط شورا و شهرداری از دیگر اقدامات این کمیسیون است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز