نایب رئیس کمیسیون زیربنایی شورای شهر قدس مطرح کرد:

محرومیت‌زدایی مناطق محروم شهر قدس در دستور کار مدیریت شهری

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۸:۴۵:۴۵
کد خبر: ۴۲۳۲۲۴
محرومیت‌زدایی مناطق محروم شهر قدس در دستور کار مدیریت شهری
نایب رئیس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهر قدس گفت: محرومیت‌زدایی و ساماندهی مناطق محروم و کمتر‌ توسعه یافته در دستور کار مجموعه مدیریت شهری است.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران منصور حیدری گفت: در راستای محرومیت‌زدایی و ساماندهی مناطق محروم و کمتر‌ توسعه یافته شهر قدس مجموعه مدیریت شهری عملیات کوه‌بری را در این مناطق در دستور کار خود قرار داده است.

 

نایب رئیس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهر قدس بیان کرد: در همین راستا عملیات کوه‌بری برای ایجاد تسهیل عبور و مرور در کوچه بن‌بست منشعب از خیابان نسیم و خیابان هویزه انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه در کوچه بن‌بست منشعب از خیابان نسیم حدود 400 مترمکعب کوه‌بری انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر عملیات جدول‌گذاری و اجرای بتن برای ایجاد بستر مناسب قبل از اجرای آسفالت و مدت زمان اجرا حدود 45 روز انجام شده است.

 

حیدری همچنین به کوه‌بری خیابان شهید هویزه اشاره کرد و گفت: حدود 2 هزار و 500 مترمکعب کوه‌بری و ایجاد پله برای برخی منازل مشرف به معبر انجام و خطر نسبی برای منازل رفع شده است.

 

نایب رئیس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهر قدس مدت اجرای کوه‌بری خیابان شهید هویزه را 6 ماه در شرایط سخت و خطرناک عنوان و خاطرنشان کرد: در حال حاضر جدول‌گذاری به طول حدود 200 متر انجام شده و پروژه در مرحله اجرای بتن کف معبر است.

 

حیدری در پایان متذکر شد: مجموعه مدیریت شهری قدس تمام توان خود را برای محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان به کار گرفته است و امیدواریم این تلاشها مورد رضایت شهروندان قرار بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما