به ریاست فرماندار شهرستان ری:

جلسه شورای ورزش در شهرستان ری برگزار شد

۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۰:۴۱:۲۳
کد خبر: ۴۲۴۷۰۱
جلسه شورای ورزش در شهرستان ری برگزار شد
دومین حلسه شورای ورزش به ریاست فرماندار ویژه شهرستان ری و دبیری رئیس اداره ورزش و جوانان در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار گردید .

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران؛ دومین حلسه شورای ورزش به ریاست فرماندار ویژه شهرستان ری و دبیری رئیس اداره ورزش و جوانان در محل سالن  اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار گردید .

در این جلسه که هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، تمهیدی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ری، مجتبی جانعلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، محمدی رئیس اداره اجتماعی فرمانداری و مسئولین ادارات و ارگان های شهرستان ری حضور داشتند در خصوص برنامه های کلان ورزشی در سطح شهرستان به بحث و بررسی پرداختند و حضار نظرات خود را بیان داشتند .

گفتنی است، توجه به بحث ورزش همگانی در پارک ها ،برنامه دقیق ورزشی در بخش های تابعه، تجلیل از قهرمانان و مدال آوران و برگزاری بزرگ ترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی در شهرستان ری از موارد مطروحه در جلسه بود و مقرر گردید ستادی جهت برگزاری نمایشگاه فرهنگی ورزشی با مشارکت ارگان های موثر شهرستان ری تشکیل و با مشخص نمودن کمیته های اجرایی این کار با کیفیت هرچه تمام تر برگزار گردد.

 

 

 


 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز