هیات مدیره خانه مطبوعات شهرستانهای استان تهران اعلام کرد:

خانه مطبوعات آماده عضوگیری شد

۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۰۶:۵۹:۵۶
کد خبر: ۴۳۷۱۸۹
خانه مطبوعات آماده عضوگیری شد
پس از طی مراحل ثبت خانه مطبوعات شهرستانهای استان تهران، این تشکل آماده عضوگیری از خبرنگاران شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران،  هیات مدیره خانه مطبوعات شهرستانهای استان تهران با اکثریت اعضا در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران تشکیل جلسه داد.

بر پایه این خبر در این جلسه  ضمن تاکید اعضا بر لزوم سرعت بخشیدن به امور در راستای ثبت نام از خبرنگاران ، اقدامات انجام شده و برنامه های آتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

گفتنی است، در این جلسه که فقط یکی از اعضا (با اطلاع قبلی داده شده و موافقت رییس خانه مطبوعات )حضور نداشت، بنا بر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران مدارک تمامی اعضا (اعم از بیمه ،سابقه کار، مدارک تحصیلی و.......) مندرج در شرایط ارائه شده از سوی آن اداره مورد بررسی قرار گرفت.

مدارک مذکور توسط اعضا یک به یک بررسی گردید و آقای میلاد زارعی به علت نقص مدرک (نداشتن بیمه مرتبط در زمانی که کاندیدای حضور در هیئت مدیره بودند) از ادامه همکاری با این تشکل بازماند.

لازم به ذکر است میلاد زارعی جهت احترام به حقوق خبرنگاران اقدام به استعفا کرد که از سوی رئیس خانه مطبوعات مورد قبول قرار گرفته و این استعفا به امضای همه اعضای حاضر در جلسه نیز رسید.

در ادامه اعضای خانه مطبوعات شهرستانهای استان تهران از زحمات وی در زمان تصدی قدردانی کرده و مقرر گردید در راستای انجام به موقع امور سرکار خانم منیره الوند تا انتخاب مدیر جدید این تشکل، وظیفه مدیریت را عهده دار شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز