با حضور فرماندار ری و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی:

کلنگ بخش اورژانس و اتاق عمل بیمارستان شهدای هفتم تیر ری زده شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۰۹:۰۱:۱۹
کد خبر: ۴۷۷۹۴۸
کلنگ بخش اورژانس و اتاق عمل بیمارستان شهدای هفتم تیر ری زده شد
مراسم کلنگ زنی بخش اورژانس و اتاق عمل و بهره برداری از بخش آی.سی.یو در بیمارستان شهدای هفتم تیر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ، مراسم کلنگ زنی بخش اورژانس و اتاق عمل و همچنین بهره برداری از بخش آی.سی.یو در بیمارستان شهدای هفتم تیر با حضور مصطفی کواکبیان و محسن علیجانی نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، دکتر سید جواد حاجی میر اسماعیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر حسن امیری رئیس بیمارستان شهدای هفتم تیر، دکتر رضا پایدار معاون درمان درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران و جمعی دیگر از مدیران بیمارستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان ری بیان کرد: امروز پنج تخت ویژه به بخش آی.سی.یو و یازده تخت به اورژانس این بیمارستان اضافه و برای توسعه بخش اورژانس کلنگ احداث این ساختمان زده شد و همچنین کلینیک فوق تخصصی در حال ساخت می باشد.

جمالی پور با بیان اینکه یکی از اولویت های اساسی دولت بخش درمان و ارتقای سطح خدمات درمان است، اظهار داشت: در همین راستا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دستگاههای اجرایی وظیفه دارند تمام خدماتی که منجر به ارتقای سطح درمان می شود بکار بگیرند.

وی افزود: بر مبنای همین سیاست در حوزه شهرستان سه بخش درمان، آب و راه را به عنوان بخش اساسی خدمت دولت تعریف کردیم که هرسه مورد با حیات انسان ارتباط مستقیم  دارد.

فرماندار شهرستان ری با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم توجه به این سه بخش و به ویژه بخش درمان است، ادامه داد: بخش درمان به عنوان مهمترین بخش مورد توجه تخصیص اعتبارات در حوزه شهرستان قرار گرفته است.

جمالی پور تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در مدت سه سال سعی کرد ظرفیت های درمانی شهرستان را ارتقا بدهد و هر سال قسمت هایی از بخش درمانی به مجموعه بیمارستان اضافه می شود که امروز نیز یک بخش به اورژانس و تعدادی تخت به آی.سی.یو اضافه شد و طرح توسعه بخش اورژانس تا اواسط سال 96 افتتاح می شود.

معاون استاندار تهران ضمن تشکر از همکاری مجموعه عوامل علوم پزشکی در ارتقای سطح خدمات درمانی شهرستان ری، بیان کرد: با پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به شهرری به دنبال احداث بیمارستان جایگزین بیمارستان فیروزآبادی و تکمیل کلینیک بیمارستان شهدای هفتم تیر هستیم.

دکتر سید جواد حاجی میر اسماعیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در این مراسم با بیان اینکه بیمارستان شهدای هفتم تیر مهمترین مرکز ترومای کشور است، گفت: روزانه تعداد قابل توجهی از بیماران از تصادف جاده ها و بزرگراههای اطراف به این مرکز مراجعه می کنند و روزانه 50 عمل جراحی در این بیمارستان انجام می شود لذا ایجاب می کند که حمایت های لازم را از این مرکز درمانی داشته باشیم.

وی افزود: در شهرری با توجه به جمعیت زیادی که دارد فقط دو بیمارستان وجود دارد که قطعا این دو بیمارستان جوابگوی تعداد بالای مردم نیست و بیمارستان جایگزین باید احداث شود.

حاجی میر اسماعیل گفت: بخش اورژانس و اتاق عمل در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و با زیربنای 5هزار متر مربع در چهار طبقه احداث می شود که هشت اتاق عمل در طبقه دوم آن ساخته می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران اضافه کرد: امروز پنج تخت ویژه در آی.سی.یو و یازده تخت در اورژانس این بیمارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی ابراز کرد: توسعه بیمارستان شهدای هفتم تیر مبلغی بالغ بر 12 میلیارد تومان هزینه داشته است که توسط فرمانداری شهرستان ری، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تأمین شده است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز