با حضور مسئولان انجام شد:

کلنگ زنی ساخت گلخانه در روستای داود آباد قرچک

۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۲:۰۹:۱۷
کد خبر: ۴۷۸۰۶۲
کلنگ زنی ساخت گلخانه در روستای داود آباد قرچک
در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، کلنگ ساخت گلخانه در روستای داودآباد قرچک با حضور فرماندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به زمین زده شد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، پیش از ظهر امروز و در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، کلنگ ساخت گلخانه در روستای داودآباد با حضور مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان قرچک، علی اشرف منصوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و معاونان وی، بخشدار مرکزی و برخی روسای ادارات به زمین زده شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در حاشیه کلنگ زنی این گلخانه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از برنامه های محوری اقتصاد مقاومتی توسعه کشت گلخانه ای است.

منصوری افزود: واحدهای گلخانه ای در استان تهران از نیمه سال گذشته تابحال از رشد قابل توجهی برخوردار بوده به گونه ای که تا به امروز نزدیک به 330 هکتار گلخانه تازه تاسیس یا بازسازی واحدهای قدیمی صورت گرفته که نزدیک به 215 هکتار از آن مربوط به تاسیس گلخانه جدید است.

وی یادآور شد: امید است راه اندازی این گلخانه در قرچک منجر به افزایش تولید محصولات کشاورزی، انتقال کشت از فضای آزاد به فضای گلخانه ای، بهره وری مصرف آب، بهره وری مصرف انرژی و اشتغالزایی شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز