معاون اول رییس جمهور در شهرستان بهارستان گفت:

دولت ها باید نسبت به آینده برنامه ریزی کنند تا نسل جوان به آینده کشور امیدوار باشند

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۶:۲۶
کد خبر: ۵۴۶۰۹۶
دولت ها باید نسبت به آینده برنامه ریزی کنند تا نسل جوان به آینده کشور امیدوار باشند
با حضور اسخاق جهانگیری و دکتر هاشمی بیمارستان بیمارستان یکصد و بیست تختخوابی امام حسین( ع) در شهرستان بهارستان افتتاح شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، صبخ امروز سه شنبه ۲۹ فروردین با حضور اسحاق جهانگیری،  دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان، حجت الاسلام نوروزی نماینده مردم  شهرستانهای بهارستان و رباط کریم  در مجلس شورای اسلامی، هاشمی استاندار تهران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان بیمارستان یکصد و بیست تختخوابی امام حسین( ع)  شهرستان بهارستان افتتاح گردید.

معاون رئیس جمهور: دولت ها باید نسبت به آینده برنامه ریزی کنند تا نسل جوان به آینده کشور امیدوار باشند و همه به سمت قله ای که ترسیم می شود حرکت کنند.

وی گفت، هر تصمیمی که من اکنون میگیرم به من این توان را میدهد که میتوانم  تصمیمات مهم بگیرم اما اگر این تصمیمات پشتوانه نداشته باشد خطر ساز است آن هم برای نظامی که انقدر هزینه شده است و این نیازمند از خود گذشتگی است و افراد باید آبروی خود را برای نظام خرج کنند.

جهانگیری افزود، ما در وقفه حساسی هستیم و هر انسانی که علاقه مند به جمهوری اسلامی است و باید تصمیمی بگیرد که برای آینده مملکت موثر باشد و باید مسیری که امروز یک ثباتی در آن به وجود آمده است مسیری که پیش گرفته ایم را به درستی پیش ببریم.

معاون اول رئیس جمهوری اظهار داشت،  در ابتدای دولت اولویت اول کشور مهم بود و یکی از آنها چالش هسته ای بود و ایران هراسی را به ایران دوستی تبدیل میکردی،   یکی دیگر از مسائل مهم مسئله سلامت بود و دغدغه افرادی که بیمار بودند هزینه های درمان و بیمارستان بود و دولت تمرکز جدی ای در این مسئله کرد و به فضل الهی پیشرفت بسیار بزرگی بود.

وی تاکید کرد، در دولت قبل افراد هزینه هایی که خود میکردند37 درصد بود که در این دولت به 7 درصد رسیده است.

در ادامه وزیر بهداشت در این مراسم گفت: ما در این دولت به نوعی انقلاب داشتیم زیرا 6500 پروژه افتتاح کردیم که تا کنون 50 درصد این پروژه ها به نتیجه رسیده است که با وجود مشکلات اقتصادی خصوصا حاشیه تهران کار بسیار بزرگی است. و ما هرچقدر توسعه و تجهیز کنیم باز هم نیاز این مناطق زیاد است.

افتتاح بیمارستان در بهاستان

خاطر نشان میگردد،  با توجه به افزایش جمعیت افتتاح بیمارستان یکصدو بیست تختخوابی از مهمترین پروژه های بهداشتی درمانی شهرستان بهارستان است.

همچنین، معاون اول رییس جمهور و وزیر بهداشت و درمان از تعدادی از طرح های درمانی بهارستان نیز بازدید کردند.

افتتاح بیمارستان در بهاستان

 

افتتاح بیمارستان در شهرستان بهارستان

افتتاح بیمارستان در شهرستان بهارستان

افتتاح بیمارستان در شهرستان بهارستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز