خبرگزاری برنا در پاکدشت:

‌روغن های خوراکی غیر مجاز کشف شد

۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۶:۵۸
کد خبر: ۵۴۷۲۶۹
‌روغن های خوراکی غیر مجاز کشف شد
معاون هماهنگ کننده استان از کشف بیست هراز لیتر روغن خوراکی غیر قابل استفاده در شهرستان پاکدشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، سرهنگ "سلمان آدینه وند"  معاون هماهنگ کننده استان تهران از کشف بیست هزار لیتر روغن خوراکی غیر قابل استفاده خبر داد و در ادامه اظهار داشت: در پی اجرای طرح نظارت وکنترل از صنوف، ماموران پلیس امنیت شهرستان پاکدشت طی بازرسی از یکی از واحد های تجاری سطح شهرستان موفق به کشف مقدار بیست هزار لیتر روغن سوخته و غیر بهداشتی شدند.

وی بیان داشت: پس از انجام تحقیقات بیشتر و هماهنگی با بازرسین اداره صنعت ومعدن وتجارت مشخص گردید این واحد تجاری فاقد هرگونه پروانه بهره برداری وفعالیت صنعتی بوده و به صورت غیر قانونی اقدام به فعالیت می کرده است.

وی همچنین در ادامه افزود: در ادامه بازرسی های بعمل آمده از این کارگاه علاوه بر مقدار 20 هزار لیتر روغن حدوداً 1600 عدد ظرف و 1000 عدد کارتن جهت بسته بندی کشف گردید.

سرهنگ "سلمان آدینه وند" ضمن بیان این مطلب که  این واحد صنفی پلمپ شده گرداندگان آن جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، بیان داشت: برخورد با قاچاق کالا لازمه ایجاد امنیت اقتصادی در جامعه است و از شهروندان محترم تقاضا می شود هرگونه موارد مشکوک در این زمینه را از طریق تماس تلفنی به شماره 110 به اطلاع پلیس برسانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز