لیست صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی در بهارستان اعلام شد

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۵:۳۲
کد خبر: ۵۴۸۰۷۵
لیست صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی در بهارستان اعلام شد
فرماندار بهارستان گفت : نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان بهارستان امروز به داوطلبان ابلاغ شد .

به گزارش  خبر گزاری برنا در استان تهران ، بیژن سلیمان پور افزود : نتایج بررسی صلاحیت های داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  تاپایان وقت اداری امروز دوم اردیبهشت ماه به داوطلبان اعلام می شود.

وی ادامه داد : صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها  ابتدا در هیات اجرایی بررسی و در روز 23 فروردین ماه به هیات نظارت فرستاده شد و هیئت نظارت نیز در پایان مهلت قانونی که از 25 تا 31 فروردین ماه بود، نتیجه نهایی بررسی صلاحیت های داوطلبین را به فرمانداری اعلام کرده است.

سلیمان پور در خصوص نحوه اعتراض داوطلبین به نتایج ، ادامه داد : بر اساس تبصره 1 ماده 50 قانون انتخابات شوراهای اسلامی ، معترضین به نتایج، در فاصله زمانی 4 روزه یعنی از سوم تا ششم اردیبهشت‌ می توانند اعتراض خود را به هیات های نظارت اعلام نمایند.

 

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان بهارستان گفت :  داوطلبان انتخابات شوراهای روستایی که صلاحیت آنان رد  شده است ،  اعتراض خود را به هیئت نظارت شهرستان و داوطلبان رد صلاحیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر  اعتراض خود را به هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در استان ،اعلام می دارند.

 

فرماندار بهارستان خاطرنشان کرد : رسیدگی و بررسی نهایی هیأت نظارت استان‌ها به شکایت داوطلبانی که رد صلاحیت شده‌اند به مدت 10 روز و از 7 الی 16 اردیبهشت انجام می‌گیرد، بنابراین اعلام نظر قطعی و نهایی هیأت نظارت استان‌ در خصوص شکایت داوطلبان رد صلاحیت‌شده به فرمانداری‌ از طریق ستاد انتخابات استان‌ در 17 اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.

 

نظر شما