مدیر عامل محترم شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در شهرستان فیروزکوه

۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۶:۰۸:۳۶
کد خبر: ۵۵۳۶۷۶
مدیر عامل محترم شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در شهرستان فیروزکوه
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری کشور در بازدید از اداره ورزش شهرستان فیروز کوه وعده احداث ساختمانی برای اداره ورزش و جوانان شهرستان داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران ،  مهندس مدبر مدیرعامل محترم شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بهمراه مهندس میرزایی نیکو نماینده محترم مردم شهرستان های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی به اتفاق هیات همراه عصر امروز  پنجشنبه  ۱۴ اردیبهشت ۹۶  در اداره ورزش و جوانان شهرستان حضور یافتند .

در ابتدا جلسه شادمهر در خصوص وضعیت موجود سخت افزاری و نرم افزاری ورزش شهرستان گزارشی را ارائه نموده اند ، و همچنین مهندس میرزایی نماینده محترم بر نیاز شهرستان به احداث اماکن ورزشی و ساختمان اداره ورزش و جوانان تأکید نمودند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری کشور در این جلسه وعده احداث ساختمانی برای اداره ورزش و جوانان شهرستان داده اند و به همین منظور قبل از آغاز این جلسه از زمین اداره ورزش و جوانان در یکی از مجموعه های ورزشی بازدید بعمل آوردند.

در این جلسه مقرر شد اداره ورزش و جوانان گزارشی از نیازهای سخت افزاری ورزش قهرمانی و همگانی شهرستان به دفتر مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری کشور ارائه نماید.

اهدای بسته تجهیزاتی ورزش شامل تشک کشتی ،تاتامی و وسایل بدنسازی وعده دیگر مهندس مدبر بوده است .

 

photo_2017-05-04_05-33-05

photo_2017-05-04_05-33-15

photo_2017-05-04_05-33-12

 

photo_2017-05-04_05-33-20

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز