فرماندار شمیرانات در همایش بزرگ کوهپیمایی جوانان توچال:

امید داریم در ۲۹ اردیبهشت شاهد اتحاد و انسجام ملی باشیم

۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۵:۱۶
کد خبر: ۵۵۷۲۸۰
امید داریم در ۲۹ اردیبهشت شاهد اتحاد و انسجام ملی باشیم
خانمحمدی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و حضور پرشور ملت ایران در این دوره از انتخابات گفت: امیدواریم در انتخابات پیش رو بزرگترین همایش ملی رقم بخورد و بالغ بر 40 میلیون از هموطنان شرکت کنند و رکورد جدیدی را شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران عزت الله خانمحمدی فرماندار شمیرانات در همایش بزرگ کوهپیمایی جوانان توچال که امروز صبح با حضور مسئولان ورزشی استان تهران در توچال برگزار شد در ابتدا و با تشکر از برگزار کنندگان این همایش گفت: این اولین بار نیست که جوانان در توچال جمع می شوند و هرساله این تحرک و شور و نشاط وجورد دارد.

وی افزود: این همایش بیانگر آن است که بگوئیم به رغم همه تحریم ها و مشکلات سلامتی و تندرستی فراموش نمی شود و جامعه ایران اسلامی همواره بانشاط و سربلند است.

فرماندار شمیرانات با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: هم مقام معظم رهبری و هم تمامی مسئولان و آحاد ملت همواره در همه میادین و عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی اعلام آمادگی کرده اند و همانطور که می دانیم سال 92 شاهد انتخابات شکوهمندی در کل کشور بودیم.

خانمحمدی خاطر نشان کرد: امید داریم که ان شاالله بزرگترین همایش ملی انتخاباتی در 29 اردیبهشت رقم بخورد و شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم و بالغ بر 40 میلیون نفر شرکت کنند و رکورد جدیدی در این عرصه رقم بخورد.

وی در پایان افزود: ما از همه مردم ایران دعوت می کنیم که همراه خود تعداد دیگری را نیز به صندوق های رای بیاورند تا پیام اتحاد و انسجام ملی را به گوش همگان برساند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز