مهندس وحید اسحاقی در گفتگو اختصاصی برنا :

پیشرفت صنعت شهرقدس به مشارکت مردم نیاز دارد

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۱۹:۵۷
کد خبر: ۵۵۸۲۵۰
پیشرفت صنعت شهرقدس به مشارکت مردم نیاز دارد
نائب رئیس صنایع سطع شهر گفت: مردم و شهروندان باید برای پیشرفت شهرشان مشارکت ویژه ایی داشته باشند در غیر این صورت به جایگاه قابل توجه ای نمی‌رسیم .

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، وحید اسحاقی با تاکید بر اهمیت نقش مشارکت مردم در بهبود وضعیت صنعت در شهر  قدس گفت: درحال حاضر  صنعت و کار آفرینی در شهرقدس  به جایگاه ویژه ای رسیده‌ است، تا جایی که حدود  53 در صد شهرستان قدس صنعتی میباشد.

وی  بیان اینکه هدف همه ما برداشتن گام به جلو و پیشبرد امور  صنعتی شهر قدس  است اظهار داشت: اینکه شهر محل  کار و زندگی از بعد صنعتی  برای شهروندان و برای  استان تهران مایه افتخار باشد از اهداف ماست.

اسحاقی ادامه داد: در مدت زمانی که  بنده در صنایع  و صنعت شهر  بودم شهر به نقطه ای رسیده است که برای پیشرفت، تنها با تهیه امکانات مادی و هزینه کردن قابل پیشرفت و رشد نیست و در این مرحله تنها مشارکت یکایک شهرقدسی ها برای پیشرفت شهر لازم است.

نائب رئیس صنایع سطع شهر گفت: مردم و شهروندان باید برای پیشرفت شهرشان مشارکت  ویژه ایی داشته باشند در غیر این صورت به جایگاه قابل توجه ای نمی‌رسیم و طبیعی است که برای این هدف تنها بستر رسانه‌ها هستند.

وی با تاکید بر اینکه مردم نیازمند امید هستند گفت: در همه سختی‌ها نباید به گونه‌ای عمل کنیم که جامعه ما احساس ناامیدی کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز