پیام نظر مشاور مدیر کل و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران

کار روابط عمومی ها در دولتی که بر شفاف سازی تاکید دارد، سخت است / خانواده ورزش در انتخابات حضور پررنگی در پای صندوق های رای خواهند داشت

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۴:۲۵
کد خبر: ۵۵۹۳۸۴
کار روابط عمومی ها در دولتی که بر شفاف سازی تاکید دارد، سخت است /  خانواده ورزش  در انتخابات حضور پررنگی در پای صندوق های رای خواهند داشت
:مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: کار روابط عمومی ها در دولتی که بر پرهیز از غوغا سالاری و شفاف سازی تاکید دارد، کار سختی است.
به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، پیام نظر که در نشست مسئولان روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان استان تهران در سالن آمفی تئاتر اداره کل سخن می گفت، افزود: تاکید مدیرکل همواره بر بهره گیری از الگوهای اخلاقی، راستگویی و روشنایی است و در چنین فضایی کار روابط عمومی ها سخت خواهد بود، چرا که انصافاً راستگویی و اخلاق مداری، کار سختی است.
 
 
وی به عملکرد ورزش و جوانان استان تهران در سال95 اشاره کرد و گفت: تهران در سال 95 بهترین آمار و عملکرد خود را ارائه داد و با کسب امتیاز حداکثری با مدیریت خوب مدیرکل، معاونان و همکاران خوبمان در روابط عمومی های ادارات حوزه ها و شهرستان های استان تهران، مقام اول و برتر را در کشور بدست آورد و در روزهای واپسین سال گذشته، میزبانی شایسته ای در حد و اندازه نام تهران از مدیران روابط عمومی های ادارات کل ورزش و جوانان استان های کشور را در معرض همه استان ها قرار داد.
 
 
نظر ابراز امیدواری کرد در سال96 و در یک فضای بسیار پر تلاش، چابک سازی روابط عمومی ها، منطبق با عملکرد اداره کل مد نظر قرار گیرد و در تعامل نزدیک با اصحاب رسانه، حرکت ها به گونه ای همسو و همراه باشد که در مسیر اقتصاد مقاومتی، به اهداف تبیین شده، دست یابیم.
مشاور مدیرکل، از مسئولان روابط عمومی ها خواست تا نقش مهم و تاثیر گذار خود را در تشویق آحاد جامعه و خصوصاً خانواده بزرگ و پرافتخار ورزش و جوانان استان تهران برای حضور پررنگ در پای صندوق های رای در روز29 اردیبهشت ماه، به نمایش بگذارند و با انتخاب فرد اصلاح در دو انتخابات پیش رو، اجازه ترویج دروغ و سیاه نمایی را ندهند و به وظیفه اصلی خود که راستگویی، شفاف سازی و روشنایی است، بدرستی عمل نمایند.
 
 
گفتنی است در جریان این نشست، لوح تقدیری که به امضای مسئولان روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان حوزه و شهرستان های استان تهران رسیده بود، به رسم قدردانی از زحمات گل محمدی مدیرکل که در جهت حمایت های اثرگذار و ارزشمند از روابط عمومی ها و تقویت و ارتقاء جایگاه آنان در ادارات صورت گرفته، به وی اهدا شد.
همچنین از سوی مدیرکل، لوح تقدیری به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات و به پاس تلاش های سال95 مسئولان روابط عمومی به آنان اهدا گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز