حضور در انتخابات نشان دهنده پایبندی مردم به انقلاب

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۸:۵۶:۵۴
کد خبر: ۵۵۹۶۲۱
حضور در انتخابات نشان دهنده پایبندی مردم به انقلاب
معاون اجتماعی استان حضور در انتخابات را نشان دهنده پایبندی مردم در راه انقلاب عنوان کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، سرهنگ "مهدی سرپناه در گفتگو بابرنا در  گفت: وظیفه هر ایرانی است که با حضور در این عرصه مشارکت،پاسخ کوبنده ای به دشمنان کشور دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات امن و سالم از ماموریت های مهم و حساس پلیس است، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با برنامه ریزی دقیق و منسجم برای رسیدن به این امر تلاش می کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: انتخابات علاوه بر نشان دادن عزم ایستادگی مردم در راه انقلاب، تسلیم نشدن در برابر بیگانگان را به جهان نشان خواهد داد.

سرهنگ سرپناه بیان داشت: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هستیم و در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع، پلیس استان با استفاده از توان تمامی یگان‌ها، زمینه لازم را برای برقراری امنیت مناسب برای برگزاری انتخابات سالم فراهم کرده است.

وی خاطر نشان کرد: تمام توان مان را به ‌کار گرفته ایم تا بتوانیم انتخابات را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم زیرا بر این باوریم که تامین امنیت انتخابات شور و شکوه حضور و اتحاد مردم را در صحنه های مختلف سیاسی کشور به رخ جهانیان می کشد.

این مقام انتظامی ادامه داد: حفظ نظم و امنیت و آرامش جامعه امروز از حساسیت ویژه برخوردار بوده و به لطف الهی ، مردم همواره خود تامین کننده اصلی آرامش و امنیت انتخابات هستند و پلیس نیز به عنوان خدمت گزار مردم تمام امکانات را برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور فراهم ساخته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در پایان گفت: از سوی دیگر، بسط و گسترش بصیرت مردمی،صبر و استقامت،ایمان و اعتقاد مردم و وحدت ملی، نویدبخش یک انتخابات پرشور است و یک باردیگر در این روز شاهد حضور غرورآفرین مردم در پای صندوق های رای هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز