رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران:

دو هزار و ۱۱۵ خبرنگار انتخابات استان تهران را پوشش خبری می دهند

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۵۳:۴۰
کد خبر: ۵۵۹۹۶۴
دو هزار و ۱۱۵ خبرنگار انتخابات استان تهران را پوشش خبری می دهند
علیرضا مهدوی شاهرودی گفت: در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی ، 2 هزار و 115 خبرنگار داخلی و خارجی حضور مردم استان تهران در شعب اخذ رأی را پوشش خبری می دهند.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، علیرضا مهدوی شاهرودی گفت : انتخابات 29 اردیبهشت صحنه عظمت و شکوه مردم ایران در نمایش مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و برای ماندگاری این حماسه پرشکوه می باید از توان رسانه های مختلف برای پوشش خبری آن استفاده شود.

وی بیان کرد: استقبال بسیار خوبی از سوی رسانه های داخلی و خارجی برای پوشش خبری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی صورت گرفته که با همکاری استانداری تهران ، وزارت اطلاعات و سازمان صدا و سیما ، زمینه لازم برای استقرار خبرنگاران فراهم شده است.

وی گفت : 617 خبرنگار محلی در سطح 16 شهرستان استان تهران کار پوشش اخبار مربوط به انتخابات را بر عهده دارند که این افراد با استفاده از کارت های خبرنگاری که در اختیار دارند امکان حضور در سایر شهرستان ها را نیز دارند.

 

مهدوی شاهرودی افزود : 998 خبرنگار سازمان صداو سیما اعم از خبرنگار ، تصویربردار و سایر عوامل در انتخابات 29 اردیبهشت کار پوشش خبری را انجام می دهند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی های به عمل آمده 255 خبرنگار خارجی مقیم ، شناسنامه دار شده و انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی را پوشش می دهند.

 

رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران گفت : 245 خبرنگار غیر مقیم نیز برای پوشش اخبار مربوط به انتخابات معرفی شدند که این افراد نیز پس از معرفی به وزارت ارشاد ، اخذ استعلامات لازم و طی مراحل قانونی نسبت به پوشش اخبار انتخابات اقدام می کنند.

 

وی تأکید کرد: به منظور پوشش اخبار انتخابات ، از تمامی خبرنگاران شناسنامه دار با هر گرایش سیاسی استفاده شده و هیچ گونه فیلتر و یا محدودیتی برای حضور این افراد وجود نداشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز