از سوم خردادماه و از طریق سامانه سجا انجام می شود

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۹:۲۰:۱۷
کد خبر: ۵۶۲۶۱۸
از سوم خردادماه و از طریق سامانه سجا انجام می شود
محمدرضا رزاقی اظهار کرد: علاقه مندان به تحصیل در مدارس شاهد باید در مهلت مقرر با مراجعه به سامانه سجا، نمون برگ های مربوطه را تکمیل کنند..

به گزارش خبرگزاری برنا در تهران؛  محمدرضا رزاقی اظهار کرد: ثبت نام از دانش آموزان  پایه اول متقاضی مدارس شاهد، باتوجه به اولویت های تعیین شده توسط ستاد مرکزی شاهد از سوم خردادماه و از طریق سامانه سجا انجام می شود.

وی افزود: علاقه مندان به تحصیل در مدارس شاهد  باید در مهلت مقرر با مراجعه به سامانه سجا، نمون برگ های مربوطه را تکمیل کنند.

رزاقی تصریح کرد: زمان ثبت نام پایه اول ابتدایی از سوم خرداد، پایه هفتم از اول تیرماه و پایه دهم از هفتم تیرماه می باشد و متقاضیان حداکثر طی 2 هفته می توانند اقدام کنند.

سرپرست اداره کل شاهد وایثارگران وزارت آموزش و پرورش از وجود 1350 مدرسه شاهد درسطح کشور خبرداد و خاطرنشان کرد: میزان کمک سرانه ای که اولیا پرداخت می کنند، در مقطع ابتدایی بین 38 تا58 هزار تومان ، متوسطه دوره اول 44 تا66 هزار تومان و در متوسطه دوم 53 تا86 هزار تومان است.

وی ثبت نام اینترنتی و تغییرات در امتیازبندی اولویت های پذیرش را ، دو عامل تسهیل کننده ورود دانش آموزان به مدارس شاهد در سال جدیدتحصیلی دانست و اضافه کرد: امید است  با استفاده از روش های نوین وفعال تدریس و یادگیری گروهی، در این گونه مدارس، شاهد افزایش مهارت های زندگی در دانش آموزان باشیم.

رزاقی گفت: متقاضیان ثبت نام اگر با مشکل  ویا موردی در روند ثبت نام مواجه شدند، می توانند برای رفع آن به کارشناسی های امور  شاهد وایثارگران در شهرستان ها مراجعه کنند.

 

نظر شما